Fredagskväll.....

Älskar fredagar, så skönt med två lediga dagar framför sig. Att bara få vara hemma, mysa äta lite gott och vara med min älskade TG. Ikväll är en sådan kväll, jag njuter tittar på Let´s dance.......

Tidigare idag har jag varit med om något skönt, varit hos frissan. Fullt kit av behandling.... Jag verkligen njuter av att gå dit det är så avkopplande. Deesutom har jag en underbar frissa som gör mig nöjd varje gång. Känner mig snygg efteråt och det är så skön känsla.

Efter det träffade jag min äldsta dotter, jag blir alldeles varm av att träffa henne, blir så stolt över henne. Det syns att hon går på textilhögskolan, design utbildning....... :) Men det är postivt menat.
Vi gjorde ett besök på ett mysigt ställe under förändring:

Handstamplat  Det är min älskade LillSis som tagit över denna scrapbutik. finns på Karlagatan 7 i Borås. Just nu är web-butiken under uppbyggnad, och den 1 mars har den fysiska butiken nyinvigning. mer info kommer sedan.
Kurser kommer hon att ha, titta in på hemsidan så får ni se. Jag kommer på alla sätt att stöda henne och tycker det är fantastiskt lycklig för hennes skull. Hon kommer att ha ett brett sortiment av papper, dekorationer, stämplar mm

I morgon är det min dag...... Det innebär scrapping på dagen, på kvällen ska vi till min svägersak och äta lite mat. Därefter lämnar vi killarna hemma och vi ska njuta av en show med Björn Skifs, det ska bli sååååå mysigt.

Nu får ni ha en underbar kväll.
Tusen Kramar Aase


image388

Kommentarer
Postat av: Kajsa tillika Lillsis

så mysigt du har.. det hörs på dej när man läser att du har mått bra idag.. och jag har mått sååå bra så.. härligt att äntligen fått komma in i butiken.. nu ska jag bara försöka somna i natt med allt griller far runt i huvvet
älskar dej och unnar dej allt gott
kram kram Lillsis

2008-02-08 @ 22:12:32
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, visst är det skönt med fredagar. Det värsta är att det så snabbt blir måndag.

Och vilken dag du ska ha imorgon då....Björn Skifts. Diggar honom åxå. Hoppas ni får en underbar dag.

Längtar som en tok till den 16.....hoppas jag hittar bara. Är det många som kommer?

Ha en underar helg, kram

2008-02-08 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0