SCRAPTRÄFF 16/2

Nu börjar det närma sig scrapträffen..... Hoppas ni alla har laddat och planerat. Fixat nya foton och bestämt dig för vad du ska ha med dej :)

Lite snabb info:
♥ Det kommer att finnas möjlighet att handla papper och lite annat. Handstämplat kommer att ha med sig sin shop.
♥ Glöm inte ta med lunch och annat att tugga på.  Det går att värma mat och det finns porslin mm
♥ Jag har fixat lite roliga utmaningar och vinster finns att vinna.
♥ Scrapträffsavgiften är 50 kr, lokalhyra och eftermiddagskaffe med smaskig kaka ;)


Har fått vägbeskrivning av Lotta, så ni hittar dit:

Vägbeskrivning till Hembygdsgården i Grovare!


Vill man söka på adress för att hitta en karta på Eniro eller liknande så sök på:

Grovare Hökaberg 105 för det ligger precis intill Hembygdsgården.



Från Ulricehamn:

  

Innan du är framme kommer du att tro att du kört fel och tycka att det är jätte långt ut på landet, men ge inte upp du är på rätt väg!

  

Ulricehamn RV40 mot Göteborg

Sväng av i Tolkabro mot Hökerum fortsätt till Hökerum "centrum".

Vid korsning vid Hökerums bank sväng höger mot Älmestad

Kör förbi affär, sväng vänster mot Nitta

Vid 4-vägskors kör rakt fram in på grusväg mot Fänneslunda

Kör tills du ser skylt Grovare, sväng höger och kör så långt du kommer

Sväng höger i korsningen, kör ca 200 m

Sväng höger (liten grusväg) upp till Hembygdsgården. (mellan en anslagstavla och ett gammalt ruckelhus)


Nu är du framme, VÄLKOMMEN!!



Från Borås

  

Innan du är framme kommer du att tro att du kört fel och tycka att det är jätte långt ut på landet, men ge inte upp du är på rätt väg!

  

RV40 mot Jönköping

Sväng av vid motet Dalsjöfors/Varnum/Rångedala

I rondellen Kör mot Varnum/Rångedala

Efter Bosättningspiraten kör ca 500m och sväng vänster mot Fristad, Varnum

Följ denna väg tills du ser en skylt mot Fänneslunda ca 8km sväng höger mot Fänneslunda och kör ca 8 km till tills du ser skylt Hembygdsgård.

Sväng upp höger mellan anslagstavla och ett gammalt ruckelhus till Hembygdsgården.


Nu är du framme, VÄLKOMMEN!!!

Ser fram emot att träffa både nya scrappare och gamla, För mig är det faktiskt mest nya så det känns extra roligt. Fördelen med träff är ju att man kan lära varnadra så mycket så det ser jag fram emot.

Har ni frågor? Maila mig på [email protected]

Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram AA


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag e laddad till MAX, hoppas på en superdag... hörs snart mammsi-bams *hihi*

Kram å hej

2008-02-10 @ 21:08:03
URL: http://www.candoredesign.se
Postat av: kikkan/Lotta

Oj, hur ska jag hitta dit?? Måste fråga om jag får låna nån GPS......Jag är så urkass på att hitta. Men det ska bli så kul. Bra du påminde om foton.....måste nog beställa nya imorgon.
Och affär där med....hmmm...jag som är helt pank just nu, inte bra:-)
Ha det så bra:-)

2008-02-10 @ 21:10:46
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: MissMian

Varför bor inte jag närmare?????? :(

2008-02-10 @ 22:27:39
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, varför kan jag inte vara med :o) Men jag vet att ni kommer få en superdag!

Ha det så skoj!
KramKram Anna

2008-02-11 @ 09:46:44
URL: http://annascrapar.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

japp japp.. kommer .. längtar.. har gjort listan klar på vad jag ska göra.. plus lite till..
och jag har snart packat allt papper..
tar gärna emot önskemål!!
kram kram Kajsa/Handstämplat.etc

2008-02-11 @ 21:37:49
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0