Sol ute, Sol inne Sol i sinne...... :)

Vaknade i morses och tittade ut som vanligt och höll nästan på att svimma :) SOL, det lyste så vackert och lite lite rimfrost på gräsmattan. Helt plötsligt så lev jag så pigg, stegen blev lätta och allt känndes helt OK......

Jag är tillbaka i livet känns det som. *ler* Har ivkäll haft en scrapbooking kurs för Tonåringar. Jag är helt imponerad av deras entusiasm och deras kreativitet. Så underbara Lo de gjorde, färgval och ideér. Känner mig så nöjd :) Dessutom fick jag lusten tillbaka att scrappa när jag såg alla underbara papper Kajsa fått in i butiken.
På lördag är det dags för nyinvigning så kul det ska bli för henne. Är så glad för hennes skull.
Själv ska jag vara där och scrappa lite,  njuta av allt nytt och bara må bra.

Nu är det dags att läsa en stund innan sömnen gör entre´förhoppningsvis kommer det lite nya LO snart på denna scrapblogg för jag är tillbaks.

Tack för all uppmuntran jag fått och alla underbara kommentarer. Det är ganska så ett år sedan jag öppnade denna blogg och såååå mycket har hänt sedan dess. Mer lär det bli det lovar jag.

Kram AA


image435 
Visst är denna bild underbar,  av Anne Gedde

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är verklgen en underbar bild. Härligt att ha kurs med tonåringar!
Kram Karin

2008-02-28 @ 23:00:42
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lily

Vad härligt, Aase! Din glädje smittar av sig. :-) Visst längtar man efter sol... och vi har ju det ljusa varma halvåret framför oss. *jublar*

Fortsätt att ta hand om dig. Det finns bara en av dig.
Kram

2008-02-28 @ 23:17:37
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0