Söndagsmys....

Har nu scrappat ett par timmar med min vän M. Så mysigt det är att bara greja, tipsa varandra. Det är verkligen kvalitetstid. Om jag fått något gjort? Ja en hel del faktiskt, vissa är jag nöjdare med än andra men helt klart en bra start på söndagen. Har ju några timmar kvar att kunna scrappa på eftersom TG åkte iväg med bilen. Bromsarna sitter visst fast så det ska fixas.

Skickat in lite till utmaningar så de kan jag inte visa än men här kommer två av helgens arbete:

image391

Älskade gumman runt 4 år testar världen från alla håll och vinklar :)
Använt mig av en skiss från Sketch this #43 tror jag att det var.

image392

Der var verkligen jkaos under flera timmar med alla kablar och sladdar överallt, att koppla in rätt sladd på rätt ställe var en djungel av funderingar men det gick tillslut. TV:n var ett bra inköp...... :) Gillar målarremsan så snyggt med nätet....och billigt att använda dessutom.

Ha en bra söndag, själv ska jag gå till scraphörnan igen.
Kram kram AA

Kommentarer
Postat av: SasSa

Oj va mycket fint du gjort sen jag var här sist! Du är såå produktiv, wow alltså!
Jo, jag fotar layouterna/redigerar också eller för det mesta iaf. Men en a3 scanner/skrivare vore så kul att ha med. Vet en tjej som skriver ut foton direkt på cardstocken och det blir såå snyggt.
Åh jo det är mycket scrapprylar man kan köpa för de pengarna. Dessutom jag tror inte att jag kommer att ha råd med den iaf, så jag drömde lite bara=D.

Jippi bara några dagar kvar! Ska bli såå skoj. Bara att fundera ut vad man ska ta med och äta.
Ses snart!
KRam SasSa

2008-02-10 @ 15:00:08
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Morfen

Oj vad du är kreativ och produktiv - så härligt när man är inne i ett flow! Jag har som du märker kommit av mig lite men det kommer tillbaks så jag stressar inte på det. Ibland är det så mycket vardag bara och allt som ska hinnas med så då hittar man inte riktigt inspirationen.. fast jag var ju på träff igår så en layout till har jag på lager att visa upp snart. :)
Kramis!

2008-02-10 @ 16:44:29
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Den översta med upp-och-ner-tjejen är ju för härlig!Ett sådant där foto som är guld att scrappa. Fin LO blev det. Den nedre är också riktigt kul med tanke på det ovanliga temat. Man vill ju i vanliga fall kanske inte visa sin röra.:-) Kram Å

2008-02-10 @ 19:07:19
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Jisses vilka härliga LOer. Har ett sånt foto på Tuva med, där hon stå på det viset. Måste jag scrappa om.....kanske på lördag:)

2008-02-10 @ 21:13:48
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Så mycket fint!!! Har varit urusel på att blogga hela veckan och direkt så missar man massor...
Kram

2008-02-10 @ 21:26:28
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: MissMian

Bara älskar fotot på Upp och ner!!! Och du har verklgien lyckats hitta rätt upplägg på LO'n för att fotot ska komma till sin rätt!!

2008-02-10 @ 22:26:56
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0