Srapträff och publisering på två inspirationsbloggar....

Efter en dag av fullt med scrap, prat och glada skratt tar jag det lugnt idag, med städning och bakning :=)
kalas för tjugoettåringen ikväll.....  Dagen igår känndes välsigt lyckad och jag hoppas att alla är nöjda. Helta klart dags för träffar oftare. Det ger så mycket!

Gjorde en snabb runda på isnpitaionsbloggar som finns kunde inte låta bli:) Såg att två av mina LO låg ute på deras så då får ju inte jag vara sämre

Tll EOV 5 på swescrapbook gjorde jag denna om vårt sommararbete 2007, bygget på den nya stugan till svärföräldrarna:

image399

Rasmus som fotat från lite högre upp, har lite ont av höjder själv....

Till ÅsaF´s skiss nr 22 på Scrapinspiration gjorde jag denna myckat snabbscrappade LO
 
image400

Så koncentrerade på att virka :=)

Mina alster från i helgen ska jag fota och de kommer ieckan.
Ha en skön söndag, nu ska ajg återvända till köket, ni vet tre meter från spisen så är man ju på rymmen :)
En hel dag igår får väl räcka ett bra tag nu.....

Kram Aase


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hoppas att träffen var toppen! Fina layouter!
Kram

2008-02-17 @ 11:06:28
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Vill tacka för en HELT underbar dag igår. Hade såååå kul och jag blev riktigt nöjd med mina 2 LOer som jag lyckades knåpa ihop. Ni, du och Lotta hade verkligen lyckats få ihop ett glatt gäng. Skulle vilja tacka Lotta åxå, men har hon nån blogg.....om inte så hälsa och tacka från mig:)
Kram Lotta

2008-02-17 @ 11:57:38
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

Aah, härliga layputer! Framförallt färgmässigt gillar jag dessa två, men också kul med teman som är lite annorlunda och spännande. Visst är scrapträffar en guldgruva att hämta inspiration ur. Kul att det blev lyckat! Kram Å

2008-02-17 @ 12:16:55
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: monica

Tack
Första gången men definitivt INTE sista gången (hjälp vad det jag som tyckte det) .Jättekul
Längtar redan till nästa gång.

monica

2008-02-17 @ 13:17:18
Postat av: Maria O

Tack för en helt underbar dag.Mysigt med scrap på dagtid(harju små barn)Ni hade gjort så fint och tänkt på allt, hembakat fika och lite tävlingar med priser.Hoppas på fler sånna här träffar.

Kram Maria.

2008-02-17 @ 16:09:11
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vill också tacka för en helt underbar dag! Trevligt sällskap, tävling, butik och fika. Håller med föregående talare, ni hade tänkt på allt! Tack än en gång!Hälsa gärna Lotta och tacka också!
Kram Marie-Louise

2008-02-17 @ 17:46:38
Postat av: Melinda

Tack för allt igår! Hade jättetrevligt på gårdagens scrapträff. Verkligen roligt att träffas o scrappa ihop o se hur andra gör sina LO´s. Kommer absolut på nästa träff, längtar =) Vill bara scrappa mer o mer när man sätter igång. Toppenordnad träff!
Kram Melinda

2008-02-17 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0