Var har all scrapping tagit vägen?

Helt klart att detta blivit mer en fotoblogg än scrapblogg :) Men vad gör det, just nu är det så!
Är jätte trött på kvällar, trött på eftermiddagen och trött på morgonen..... Hmmmm när är jag pigg? Just nu känns det som det var längesen jag var pigg. Men men förhoppningsvis så kommer det åter. Enligt Borås tidning ska det vara strålande sol i morgon, då kommer nog piggheten åter ;)

Har idag gjort klart mitt stora fotouppdrag och fotat Dopbarnet i den fina klänningen, det syns inte på korten men alla barn som döpts i den fina klänningen har sina namn broderade på klänningen och dopdatum. Vad kul iframtiden för dem som använder den....
Titta vad söt han är:

image433

image434

Imorgon ska jag ha scrapkurs för tonåringar på Handstämplat i Borås.
På lördag är det nyinvigning och jag vet att en massa nya saker är på väg och väntas hem nu i veckan....... Hoppas många kan komma, på lördag är det öppet mellan 10 - 14. Vad kul det ska bli är så sugen på en massa nyheter :)

Ha en skön kväll. Kram Aase


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, OJ vad många fina kort du har laddat upp, riktigt roligt att se.
Vad roligt med dop klänningen, kul när det blir lite tradition kring den.

Håller med dig om tröttheten, känner mig också lite låg men jag tror att så fort solen får visa sig lite, vänder det. Vi får hoppas på det i alla fall :-).

Kram Maria

2008-02-27 @ 22:41:53
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: Mette

Men såååå söt!

Och vilka fina töser du har! :)

Kul att få se massor med fina kort! Och tänk vad mycket foton du har att scrappa nu.

Kram
Mette

2008-02-28 @ 19:07:21
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Morfen

Jaa du.. här har det varit strålande sol idag men jag är dödstrött också.. Får hoppas att vi blir piggare snart. :) Jag är inne i en tröööög scrapperiod och fotandet ligger också i träda.. men vad härligt att se att du är framme med kameran iaf och vilken sötis att fotografera då!! :) Vi hörs! KRAM

2008-02-28 @ 22:18:04
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0