Min egen vrå.....

Här håller jag till när jag skapar:

image366

För det mesta står jag upp, men har en barstol att sitta på om jag så önskar, korgar upphängda på väggen är från Ikea, och under bordet smymtar min mappavagn även den Ikea. Har en jätte tunna till papperskorg. Kanonbra....
image367

Verktygsväska ett kanonköp, inköpt på en verktygsaffär för alla .... Lite större än den jag hade innan, mycket bra och bra pris! Där finns allt, från saxar till tänger, 3D kuddar, akrylblock, får även ner QK tången när jag ska iväg. Plåtburkar med foton som väntar och i den lilla vita backen längst fram det som väntar just nu på tur....
I smålåds stället har jag knappar och annat som jag inte använder såofta, har den mest där för den fanns...
De avlånga burkarna, (Ikea...) har jag sådant som band, blommor dekorationer större lätt att packa med till träffar mm.

image369

"Gästscrapbordet",här kan man få sitta och scrappa när man hälsar på, det är det allt några som gjort..... eller som här avlastning för jag har sorterat lite och plockat ordning. Ska ju packa för helgen senare i veckan och då är det bra att lägga upp alla saker där  Bakom bordet syns Rasmus säng  alldeles nypiffat  i helgen med överkast och små kuddar och världens mjukaste filt! han bryr sig inte men jag tyckte det var roligt. Den stora korgen är min stryktvättskorg, just för stunden alldeles tom.... :)

image370

Ja nu har ni fått titta in i mitt scrap- rum, min mysplats, min oas i livet. Att dela den med Rasmus är mysigt, speciellt när han ligger på sängen och "tjatar"..... Nu dröjer det innan han kommer det är full fart på Miniracingsäsongen....
Kul att han har en hobby, men tråkigt när det går åt några helger när han skulle varit här......

Ha en bra dag!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lillsis

ojsan.. välstädat ja.. nä skämt åsido.. du om nån brukar väl hålla ordning på din plats. jag däremot passade på att fota när det var städat.. hahaha.. oftast har jag bara en liiiiten liten plats kvar att scrappa på.. =)
krya på dej gumsan..
kram kram

2008-01-23 @ 15:02:49
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Karin

Kul att se din arbetsplats. Spännande att höra att du står upp ibland. Har du ett högt arbetsbord? Jag har nytt höj- och sänkbart skrivbord på jobbet och älskar det. Står upp hela tiden och det är superbra för min nacke. Här hemma sitter jag ner.
Kram

2008-01-23 @ 19:45:06
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Marie

tack för att du visar! Ser riktigt mysigt ut i din hörna.

2008-01-23 @ 20:35:33
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lillsis

ville bara säga att du har visst kort.. de kortet på emma i din trappa har inte jag!! vi har ju tagit vid olika tillfällen och det är ju nu vi har börjat att dela med oss.. =)
hoppas din dag blir bra
och nej.. har inte hört nått än.. ;P
love U
kram kram

2008-01-24 @ 06:36:15
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Maria O

Villken ljus och härlig vrå du har. Förstår att inspirationen flödar.
Jag tycker oxå det ska bli kul med scrapträff och ses i verkliga livet.
Kram

2008-01-24 @ 10:37:15
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Cilla J

Hej Aase!
man blir så inspirerad av att titta på din sida, ser fram emot grovare-träffen.Men nu undrar jag också om jag kan få "härma" dig med väskan, vilken liten butik kan du ha köpt den i? Har snart letat i varenda byggvaruaffär!
Kram Cilla (lottas kompis)

2008-01-24 @ 15:39:25
Postat av: ÅsaF

Det ser härligt kreativt och mysigt ut hos dig Aase!! Krya på dig, hoppas du får bra hjälp snarast! Kram ÅsaF

2008-01-24 @ 20:01:49
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Åh, var precis inne på syrran dins blogg och dregglade över hennes scraphörna. Blir lika avundsjuk när jag ser din. Själv har jag ju ingen egen hörna utan använder matbordet i vardagsrummet. Dock trevligt när maken tittar på tv samtidigt för då har jag ju lite sällskap. Man får se fördelarna med allt.;-) Kram och krya på dig!!!/Åsa

2008-01-24 @ 20:46:47
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Fia

Vad kul att se hur fint du har det! Mysigt med bordet vid fönstret!
Trevlig helg! Kramar!

2008-01-25 @ 22:44:11
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0