Nu vill jag ha vår.....

Längtar verkligen efter lite sol och värme. Så trött på allt regn, ska det komma snö så kan det väl åtminstone stanna lite.  Barnen på fritids är ständigt leriga och blöta, tycker så synd om dem för vad ska de göra?
Om två veckor är det sportlov, vi har planerat in en massa roliga aktiviteter för de som ska vara på fritids så det känns så riktigt kul! Trivs verkligen på jobbet med mina glada jobbar tjejer...... Att jag är äldst känns inte :)

Gjorde en LO till veckans skiss förra veckan, det var trögt att börja men känner mig så nöjd med resultatet. Har lite mer roligt på G på scrapbordet, ska bara komma dit ;) Har varit lite trött efter jobbet denna veckan. Vi har ju några riktigt roliga inspirationsbloggar jag gärna besöker......

image378

Varje januari köper jag primula till köksbordet, så även i år.... Gillar speciellt de med gult i och gärna lite orange.
Varje år lever den stackars blomman bara två - tre veckor, kan inte sköta dem men vackra är de. Har redan gjort slut på två så nu får jag vara utan.... Har fotat den andra också och den finns i fotohögen.....
Nu är jag rätt trött, ska lägga mig och läsa, just nu är det "En bit av mitt hjärta" - av Peter Robinsson. Bra, har gillat alla hans böcker....

Ha en skön nattsömn, God Natt alla cybervänner!

Kram Aase ♥

Kommentarer
Postat av: Lillsis

åh..precis vad jag behövde.. lite gult och soligt.. är så trött på allt grått!!! när tar hösten slut egentligen.. och trött på geggiga barn.. men som du säger vad ska de göra?? men vi skulle allt behöva ha ett torkskåp till på jobbet.. vi är tydligen inne i en "friska barn" period.. 19-22 barn varje dag.. inga sjuka bara nån som är ledig enl schemat..
nä.. nu ska jag jobba..
löööv u
kram

2008-01-31 @ 07:58:27
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag längtar också efter våren!

2008-01-31 @ 18:32:50
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin B

Jag vill också ha vår och inte halv snöstorm som det är nu... Usch!

2008-01-31 @ 19:26:06
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: ÅsaB

Åh vad härligt med lite färg! Urläckert med de rivna fyrkanterna sådär. Kul när man hittar något nytt och originellt när man bloggvandrar.:-) Kram Å

2008-01-31 @ 20:37:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Fia

Vilken härlig sida!! Gillar de rivna kanterna! Hoppas också på vår NUUUU!!

2008-02-01 @ 00:46:42
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

Du skrev ju till mig att du också scrappat om längtan efter vår och så tittar jag in nu...hittar en LO full av fyrkanter....precis vad jag har i tankarna!!! Såg att du inspirerats av en skiss. Jag fick min idé från en kakelbroschyr (köket snurrar i huvudet)där en färgkombination inspirerade.
Kram Karin

2008-02-01 @ 08:09:50
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

WOW, vilken toksnygg LO.......jag bara älskar den. Lite liftvarning där......

Och vilka härliga snö/vinterbilder du har tagit, fast som du skriver.....det liknar inte vår direkt. Men jag gillar snö, så för mig får det gärna snöa bara det blir liggandes sen (och det gör det ju inte).

Nu är jag ute i cybervärlden igen.....detta med en ny dator (gjorde inget att den gamla gick sönder.....egentligen, hehe...)

Ha det så bra, Kram

2008-02-01 @ 17:30:01
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria O

åh,. så gött rivet...

2008-02-02 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0