Trettondagen 2008

Vaknade upp och ute var det alldeles vitt, vad ljust allting blir :) Skulle på tvåårskalas så det var bara att backa ut ur garaget och börja köra.... Inte ville jag missa kalaset för lite snö :)  Älskade Lill-Bus fyllde två år...... Vilken artig och glad födelsedagskille som tackade ordentligt när han fick paket och sprudlade när han öppnat dem. Jag är så tacksam att jag får vara delaktig i hans liv. Tack min älskade L för att du så frikostigt delar med dej! "Mammarazzi" hade givetvis kameran med sig så några härliga födelsedagskort blir det här:

image339

Paketöppning...... så spännande :)
image340

Födelsedagstårta.....Gulliga Mamma L som bakat, den var sååååååå god!

image342

Nu blåser vi ut ljusen....... Lyckades med ett och fick sen lite hjälp av storasyster & mamma......


Mamma Lotta fyllde år igår och det firade vi med ett biobesök, ARN , blev alldeles fascinerad av den filmen.
Vilka vyer, blev lite konfunderad över slut som känndes mitt i, men det kommer visst en film till.

Är sugen på att läa böcker nu så det får det allt bli. Ha en skön söndag.... Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria O

Dubbelt grattis från Maria Oscarson.

2008-01-06 @ 17:32:27
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Kajsa

sänder genom cyberspace och syrran min ett stooooort grattis till er båda..
kram kram
Kajsa

2008-01-06 @ 18:23:11
URL: http://kajsascrapp.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack för gratulationerna!!! Vi hade en kanonfödelsedag och TACK Aase för att du fotade och att jag kan ta del av fotona via nätet DU ÄR BÄST!!
Puss L

2008-01-07 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0