Två nya.....

image343

Dessa foton är från januari 2007, de har väntat länge på att bli scrappade. Jag var hos min bässta vän L och scrappade en lördag medan gubbarna jagade. Det var så kul så vi stannade över till söndagen.LillBus fick tag i våran skräp - påse som vi så ordentligt sparat alla små blå/vita fotofix lappar i bla, gissa om han njöt av allt skräp på golvet...... Blev ganska nöjd med denna LO, det är så kul att kunna stansa ut de bokstäver man vill ha.

image344

Allara goaste sambon min, älskar detta foto av honom. För mig är det så mycket TG......
Fick en CD av honom en gång så där helt apropå. Mauros Scocco, han ville att jag skulle lyssna på en viss låt och då framför allt refrängen. Så kärleksfullt tycker jag, har skrivit refrängen som journaling.....

Annars finns det några till men de får ni allt vänta på. Just nu är jag mest små nervös för att jag ska göra en gastroskopi i morgon, gå ner med en liten kamera i halsen för att undersöka min mage och tarmludd. Har varit laktosintolerant två år men ibland så är magen inte ok ändå. Har tagit blodprover för glutenintolerens och de är lite dåliga men man kan inte ställa diagnosen på enbart de så därför måste denna undersökning göras så får vi se vad det leder till. Min äldsta dotter är gluten intolerant så det bekymrar mig inte. Vill veta vad min krångliga mage beror på.

Snälla håll tummarna! Tusen Kramar och tack för alla kommentarer.

Aase

Kommentarer
Postat av: Maria O

BOKAT.

2008-01-06 @ 18:06:37
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Kajsa

åh såå underbara.. älskar när man får en textrad så där.. =) han är för go..
håller tummarna för dej imorrn älskade storsis..
var rädd om dej så hörs vi imorrn kväll
kramen den stöttande..
Lillsis

2008-01-06 @ 18:25:47
URL: http://kajsascrapp.blogg.se
Postat av: malin

håller såklart tummarna imorgon - alla jag har! jättefina layouter, vilket himmelrike för grabben där med allt pappersspill *ler* mardröm för mamma :)

2008-01-06 @ 20:48:23
URL: http://mallafors.se
Postat av: Karin

Så mycket du hinner scrappa, härligt! Vi har börjat planera för renovering och nytt kök...ska bli kul men det krävs en del planering och ställningstagande. Tänker på dig imorgon och hoppas du får samma fina behandling som jag fick vid gastroskopin. I så fall märker du ingenting!! Och Du vi har inte snö ....fuskar med gamla foton!!!
Kram

2008-01-06 @ 21:05:28
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vad du är flitig! Han hade ju jätte kul och vi hade ju rätt kul hela dagen innan så han var väl värd att få stöka en stund så att mamma kunde klippa och klistra i lugn och ro en stund till!!
Kram L, det kommer att gå bra idag, försök slappna av så gott du kan!!

2008-01-07 @ 11:13:32
Postat av: Cilla

Så produktiv du är! Kalasfina layouter.
Kram

2008-01-07 @ 13:38:32
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Wow, vilket härligt scrapkaos han sitter i. Tror han trivs ganska så bra där...hehe. Härliga LOer

2008-01-07 @ 19:40:11
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0