Fått en award....


Kolla vad jag fått av två av mina bloggvänner, Mette  & Maiju
TACK,  snälla ni det värmer mitt hjärta i dessa regniga sommardagar......


         



Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,
the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:1. The winner can take the logo.2. Place a link to the person that send you the award.3.
Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs
are especially noteworthy.4. Put a link to these sites on your Blog.5.
 Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Givetvis ska jag skicka den vidare bland mina bloggvänner och andra vänner:

Kajsa, allra käresta systrami & scrapkompis
Lotta, best friend & scrapkompis
Johanna, dotter, vän och scrapkompis :)
Sassa, DT - kollega och scrapkompis
AnnaS, DT - kollega och scrapkompis
Jennie, bloggvän och inspiratör
Cilla, bloggvän och inspiratör

 Oj, jag har ju så många fler att skicka till.......
Men alla ni andra TACK, för all inspiration, kommentarer och allt roligt ni ger genom era bloggar!!!
Fortsätt så det ger så mycket!

Kram igen Aase!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0