Första semesterdagen slut....

NU är den slut, vilken dag det blev. Varit utan ström/el  i fyra timmar. Kan inte säga när det var sist så länge................. Gjort några LO i helgen och idag.... Nu är det dags att visa lite inspiration:



Älskade sonen min! Vad vuxen han blivit, Vart tog de åren vägen?



Äldsta dottern, hon ler alltid ! Vad skönt att vara så glad/lycklig...... Bokstäverna i titeln är med 3D lack. Mmmmm ny favorit!



Dårarnas paradis, det är hemma hos oss....
När vi var i stugan och jafg sa det så avslöjade Johanna, att hon i många år haft det på mobilen när vårat hemnr ringt..... Dårarnas Paradis! Ja det kan ju vara  en kärleks förklaring till vårt ibland röriga hem :  Med många barn, olika boenden också vi vuxna som är kärnan...............


NU, är jag så trött, dags att vila lite. I morgon mer scrapping bokad!!

Kram AA

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,

Vad det låter mysigt med er familjeutflykt, skall nog försöka ta mig till Torpa i sommar, har faktiskt aldrig varit inne bara utanför och fikat.

MEn man bor väl för nära...... Vi kanske ses i em när jag är i Borås.

Kram L

2008-07-08 @ 09:34:43
Postat av: Mette

Underbara layouter! Som alltid när du är i farten.

Jag ska ta mig an utmaningen så fort jag hinner... Gulledu... Tack för goa ord! :)

2008-07-08 @ 10:41:39
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Härliga layouter i glada färgkombinationer med roliga detaljer!! Imponerad över din kreativitet!

Kram Åsa

2008-07-08 @ 12:21:34
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Maiju

Hej,



du har en liten pris att hämta på min blogg!



:)

2008-07-08 @ 13:28:37
URL: http://elfrien.blogspot.com
Postat av: ethel

Skrattar så gott =) Just "dårarnas paradis" är ett uttryck jag också brukar använda!!

Tack för alla inspiration! Och ha en härlig semester.

Kram /E

2008-07-08 @ 15:44:10
URL: http://ethelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0