Gjorde en till när jag ändå var på G :)

Vilken skiss Jenny, fick gjort en till :) Jag var ju ändå på gång :) Hihihihi



Underbare Filip, igen :) Det är så kul att scrappa små killarna de ger mig så mycket livskvalite.....

NU, ska jag snart gå och lägga mig. Min kropp talar om att det händer ngt i vädret ;( Kan tyvärr vara vad som helst. Vädertydning har jag inte lärt mig än, bara att ngt är på G. Har rensat i landen och klippt gräset. Min underbare sambo har satt in ny ytterdörr. Det blev väldigt bra! Ska fota i morogn i dagsljus.

Snart har en veckas ledighet gått, jag ska inte klaga det har varit en bra vecka, mycket egen tid och det behövdes.
Nästa vecka ska vi vara i Varberg, jag tar med scrappackning. Det har blivit en självklarhet, annars kan man få noja.

Sov Gott alla scrapvänner, Tack för underbara kommentare, gillar att läsa vad ni skrivit och jag blir faktiskt lite stolt :)

Kram AA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jösses vad mycket fint du hunnit med när jag varit iväg på semester en vecka! Så härligt att surfa runt och få en massa scrapinspiration igen!

Kram, Sandra

2008-07-11 @ 14:55:51
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: MissMian

Snygga layouter som vanligt. Måste hoppa in till Jenny och kolla in skissen. Älskar det röda och trädt på den här LOn. Hoppas att du har det bra och att du får lite scrappat när ni är i Varberg!

2008-07-11 @ 21:29:41
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej och god morgon!

Hoppas ni hade en bra fredagkväll. Du är verklien flitig just nu, jätte fin LO och visst var han snabbare än sin egen skugga i kyrkan, full fart är det på honom idag igen just nu är han med pappa och väger lammen och lillprinsen sover.

Kram L

2008-07-12 @ 09:57:19
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Super-duper-snygg:) Gillar färgerna och det lilla trädet och fåglen.....sååå fint. Måste testa att själv göra sånt litet träd för det blir så snyggt!



Tokgillar även LOen här nere "frisk fläkt". Även där är färgerna urläckra och fina detaljer. Härligt foto på din dotter åxå:)



Ha en underbar helg i varberg:)

2008-07-12 @ 09:58:00
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria R

Super härlig LO! Älskar hur pappret matchar byxorna!

2008-07-14 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0