Tolv år.....

.....sedan jag packade in barnen i bilen och åkte till Sahlgrenska för att titta på min nyfödde syster son :) Vart har de åren tagit vägen, känns som det bara sa svisch

GRATTIS Kevin, min älskade systerson och min Gudson på din tolvårsdag. Snart kommer vi hela gänget, moster och alla kusinerna



Gjorde denna LO förra veckan med tanke på hans tolvårsdag.....Vilken snygging han har blivit :)

Annars ligger scrapping nere just nu, skälen är många. Lusten finns inte till 100%, scraprummet är som en bastu och jag njuter av att kunna sitta i skuggan och läsa samt serva min underbare Tg som pysslar om vårt boende. han klipper häckar och målar för fullt. En semesterdag kvar sen är vi tillbaks i vardagen och jobbarlivet igen :) Man är aldrig nöjd, hade gärna varit hemma ett tag till.

NU ska jag ge den arbetande sambon och de två barnarbetarna lite glass.
 
Kram Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0