Tyst på morgonen....? Njuta livet när det går..... :)

Det kan man njuta av när barnen blivit vuxna, inte alltid bor hos oss........ Man får verkligen lära sig att njuta här och nu. Var sak har sin tid, det är något jag lärt mig genom åren. Men visst är man otålig jätte,jätte många gånger, man vill ju saker här och nu...... Man blir ofta frustrerad, men genom min underbara hobby, scrapbooking kan jag njuta flera gånger om av deras uppväxt och livet här och nu! Jag är så glad över mina underbara barn, min älskade TG, våra vänner och vår familj...... Jag njuter livet, men vägen hit har varit svår, tuff och ångestfylld många gånger om! Man får lära sig att livet är inte en dans på rosor, men ack å ljuvligt om man kan lära sig att ta tillvara de där små ögonblicken av glädje......
Just nu så snusar min älskling i soffan, så tyst är det inte :), jag "tittar" på allsång på Skansen, ärligt är det nog lyssna mest :) Bloggar runt, kollar scrapsaker och njuter av livet just nu.

I morgon ska TG fiska kräftor,då minsann ska jag gå till min scraphörna. Min alldeles egen scrappande dotter Johanna, har inspirerat mig till att göra minialbum. Hon har nu gjort två till sina bästa vänner och de är alldeles ljuvliga. Inte utan att mamma är stolt :)
Det är jätte kul att man kan inspirera varandra, och vi blir fler och fler att ge......

Var en sväng hos Kajsa, i butiken idag, lite scrap blev det men åkte hem tidigt. Blev lite full i skratt när hon visade sina senaste LO, vi är ganska lika ibland.......Lovade då att jag skulle lägga upp en ny från förra veckan på henne så här kommer den:



Love you LillSis, vi är allt lite lika eller hur? Pappersval och upplägg utan att veta om varandra.....

Dagens foto:



Äntligen fastande en underbar fjäril i min kamera,  - "I love butterflies" om ni nu har missat det :)



Ha en skön kväll, Kramis AA

Kommentarer
Postat av: Lillsis

men snälla nån.. exakt samma papper.. om än olika kort.. japp. man kan ju undra.. =)

låter som ljuvmusik det du har just nu hemma hos dej.. här är det full rulle hela tiden 10000 frågor på direkten och helst skulle man ha svarat igår. =( men men.. snart börjar jag jobba igen.. asg närå.. längtar inte dit ännu.. men jag är glad att jag har shoppen jag kan gömma mig i och bara vara jag..

må så gottit.. kramen den största

2008-07-22 @ 23:33:37
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Visst är det skönt att bara kunna njuta av livet ibland. Hos oss går det ofta i 190 med två barn som håller full rulle. Ibland försöker jag stanna upp och faktiskt njuta av den härliga tid som vi ju ändå har nu, mellan barnskrik och kiv... ;o)

2008-07-23 @ 08:37:21
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Vilket härligt inlägg! Så spontant skrivet med glimten i ögat! "Livet är inte alltid en dans på rosor, men man får ta vara på de små ögonblicken av glädje"..Bra sagt!! =D

Stor kram Petra

2008-07-23 @ 10:58:36
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0