En liten, liten tjuvkik kan ni få......

Snart är jag klar med de sista LO till min doppresent :) Så kul att göra. Längtar tills på söndag då jag äntligen får överlämna det och se Lottas & Morgans miner ............  I morgon ska jag till Borås för att hämta nya foton och köpa en tunn ny penna att skriva på de alldeles nya journalingsrutorna jag fick idag, såååååå snygg. Men de är i plast och då behöver jag en permanent penna till detta och det är nog svårt att få tag i nu i kväll i Fristad :)

Gjorde framsidan igår.........



Albumet är i grönt.....syns inte riktigt här........ Men jag gillar den fina regnbågen, tycker den symboliserar att inget varken börjar eller slutar........ Johanna ska sjunga på dopet, det gör mig så glad. Hon sjunger så vackert och det blir något lite extra när det är solosång. Sofia ringde igår för att checka av tiden för dopet, hon ville följa med. Vad roligt att mina stora flickor delar vår glädje och vill vara med småkillarna. Sofia ska få en snabb genomgång av min kamera så att hon kan fotografera mycket nu när jag är upptagen av vårt hedersuppdrag.
Mer foton kommer på LO nästa vecka :)

Kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh så fint det kommer att bli.. ska bli kul att se hela albumet.. hoppas jag får göra det idag =)

kram kram

Lillsis som går än värre idag =(

2008-06-26 @ 07:51:52
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Carina

Hmmm, du hade kunnat plinga till mig och lånat en penna :)



Ska bli spännande att se albumet...

2008-06-26 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0