Favoritfoton, redigerade och scrappade igen :)



Har redigerat foton och bara sparat ansiktet, gillar blicken hos Rasmus, han är ju en riktig snygging. Det får en mamma säga eller hur? Har varit hos Syster-Yster i butiken , scrappat och givetvis så hade hon fått in nya papper..... Mmmmmm Kaiser, tre nya serier, de är så snygga, lika snygga på båda sidorna. Jag shoppade två av serierna. Så vad jag gör  i morgon på min lediga dag är väl inte svårt att gissa :)

Såg att min LO till Veckans skiss 25 var med på deras sida nu så roligt. Man blir så himla glad när ens alster uppskattas av andra, dessutom var jag himla nöjd med denna, ni får se den en gång till:



Två favoriter som njuter ev en stund med varandra, Johanna och Viktor. Jag är så tacksam att jag har så många att älska, alltså många favoriter.......

Ha en bra kväll, fotboll idag igen :) Men då passar jag på att blogga runt.
Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att våra layouter var med på Veckans skiss!!!

Kram

Karin

2008-06-26 @ 22:51:17
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: LottaM

Jodå. Ibland slår jag till och då blir jag himla produktiv :-)



Vilka härliga LO. Den nedersta är underbar. Jag får riktig babylängtan. Så härlig ovillkorlig kärlig och total hängivenhet. Den är verkligen stämningsfull.



Inte bara mammor får tycka till; sonen är en riktig sötnos.



Ha det bra i helgen. Vi renoverar vidare och nästa vecka bär det av till Legoland och Danmark.



Kram Lotta

2008-06-26 @ 23:14:15
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Maria

Jodå, allt är bara bra här :-). Fullt upp med bröllopet så det hinns inte med så mycket annat just nu men så får det vara. 4 veckor kvar!!

Klart en mamma får säga snygging om sin son, och det är bara att hålla med. Snyggt scrappat var det också.



Kram Maria

2008-06-27 @ 07:17:20
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: malin

härliga layouter - och visst är det underbart att ha många att älska... jag håller helt med dig :) önskar dig en trevlig helg kram

2008-06-27 @ 16:55:28
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0