Lördag....

Varit ledig två dagar och så har man en dag till i morgon som är ledig :) DÅ ska det minsann scrappas ihop med ett gäng tjejer på Handstämplat. Ska bli så kul.......

Men lite har jag allt scrappat i helgen också fast det blir väldigt varmt i scraprummet, inväntar nys arbetsbänkar då blir det nog lite bättre eftersom man inte står precis i fönstret...... Men min älskling hjälper grannen och i morgon åker han till Österrike för att se första Svenska matchen mot Grekland..... Heja Sverige!

Gjort denna till veckans skiss 23, det var Fia som ritat skissen och den var jätte kul att scrappa :)



Äntligen fick jag till ett av mina ekorre kort...... Det är vit cardstock men ljuset slog lite fel när jag fotade.

Scrappackningen är klar....som vanligt är det för mycket jag vet det..... Men denna gången kan jag skylla på Johanna som behöver låna lite av Mamsen :) En hel dag med min ena dotter, min lilla syster, min bästa kompis och en massa andra :)
Visst fattar ni att man längtar.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gör ett nytt försök, har försökt lämna kommentarer här nedan för nån dag sen, men det gick inte:(

Jag tokgillar detta foto, dom är ju bara för söta. Härlig LO och kul att scrappa om nåt annat nån gång.

Tyvärr kommer jag inte imorgon, det är hö körning här hemma. Typiskt att det ska ske just nu, men det är ett måste. Annars torkar allt bort för oss. Jag hoppas verkligen att ni får en härlig dag imorgon.

Kram

2008-06-07 @ 22:34:53
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

hehe, jag igen. Ser nu att mina kommentarer här nere tillslut kom fram. Sorry att det blev galet och att dom kom två gånger. Det verkade inte funka då......Knepigt här i cybervärlden ibland:)

2008-06-07 @ 22:37:22
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Mette

Mmmmmm vad mycket fint du har hunnit göra sedan jag sist kikade in här! Du är så duktig och så kreativ, och allt blir så fint!

Jag vill också gå på scrapträff! :)



KRam

Mette

2008-06-08 @ 10:02:36
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter som en riktigt härlig dag! Jag är också scrapsugen nu, men det blir kanske lite ikväll när barnen somnat... Vilken härlig ekorre-LO!

Kram, Sandra

2008-06-08 @ 12:02:37
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0