Snart midsommar.....

ÅH vad jag längtar till midsommar, tre dagars ledighet och tid att umågs. Längtar efter att få vara med mina hjärtevänner, och få lite livsglädje av StorBus & LillBus..... :) Att få vara i närheten med TG även om vi grejar. Det är mycket nu för honom så det ser jag fram emot kvalitetstid att umgås på !!!! Inte bara per telefon :)....

Vi ska vara hemma i helgen, det känns skönt. Att åka till Grovared och hjärtevännerna är nästan som att vara hemma. Där kan man vara som man vill, det är enkelt att umgås och då blir det avkoppling.

Har lite scrapkul på gång, lite till dopet, gjort två doptavlor på beställning till en jobbar kompis. Håller på med en stor tavla till Rasmus........ Allt är så jätte kul!
Har lite svårt att inte visa det jag gör, speciellt när man blir så nöjd :) Att scrappa i ett nytt format har verkligen varit en utmaning, ni ska få se ett smakprov men resten får vänta :)



Jag är så stolt över att få ta del av denna lille kille´s uppväxt och att få dela med mig av alla mina foton till hans familj är för mig en enorm glädje....... Jag njuter av allt jag får göra för dem. Tack vännen för den glädjen!

Ha en bra dag! Kram Aase


Kommentarer
Postat av: Karin

Så söt den är!!!! Underbart att scrappa med barnfoton.

Kram

2008-06-18 @ 20:08:38
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Caroline

Så fin!

2008-06-18 @ 21:00:49
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.Så mycke en del hinner med på kort tid. Har begäsad internettid nu så jag susar bara förbi och önskar glad midsommar !



Maria Oscarson

2008-06-18 @ 21:25:47
Postat av: Cilla

Jättefin LO!! Fjärilen är så söt.

Kram

2008-06-19 @ 10:44:51
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0