Det är Lördag kväll......

Vi tittar på melodifestivalen, visst var det bättre förr :) När det var en lördag och sen var det slut!

Känner mig så där, något konstigt är det allt i kroppen. Ont precis överallt, huvudet bultar, trots alvedon.
Varm och kall om vartannat...Hmmmm är det influensa? Jag vet inte men matt är jag!
Nu vill jag bara vara frisk, men det är något jag helt glömt hur det är....
Men jag menar frisk från influensa/förkylning det andra är ju ett konstant tillstånd, men visst undrar jag hur det känns att vara frisk, det är säkert tio år sedan sist.... ;)
Men, men jag har humöret i behåll, scrappa gör ju att det funkar bättre med livet och visst är det -
"Balsam för själen"  som Marie / Sockergrynet sagt en gång......
Åsa B / Badanaka sa: "För mig stannar tiden när jag scrappar. Det är som om jag går in i en bubbla av tidlöshet."
Så sant som det var sagt......

Ska nog snart gå och lägga mig, Läser just nu : Anne Holt - Presidentens val, känns som en bra bok men har inte kommit in i boken än.

Här kommer två LO på Sofia till Johannas album:

image451

image452

Enkal LO, inte så mycket  journaling, men i detta album känns det inte som det behövs på varje LO.
Kan bli lite tjatigt då det är sammanlagt 43 bilder.... :) Men de är så kul att scrappa, har en liten hög
kvar som väntar på att bli gjorda.......

Men just nu har jag gjort lite bröllopsbilder från det jag fotade. Ska visa dem  imorgon för brudparet, sen kan jag också blogga dem............

Nu ska jag släcka ner datorn. Slut för idag - tack för idag.....

Kram AA


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad ledsen jag blir att höra att du är så sjuk. Så tråkigt och sorgligt att du ska behöva ha så ont och må så dåligt. Men lite tur då att du har en härlig hobby att ta till. Scrapbooking är verkligen balsam för själen.
Tack för kommentaren i min blogg, blir så glad.

Härliga LOs du har gjort här. Tokgillar den översta, häliga färger och papper.

Kya nu på dig vännen.
Kram Lotta

2008-03-08 @ 22:26:25
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: MissMian

Grattis till att du blivit bonusmoster!! Underbart att snusa bebis!! Det går alldeles för fort tyvärr!! Dina LO's på Sofia är supersnygga! Det behövs inte alltid en massa journaling. Tänk när man bara satte in fotona i album. Då skrev man kanske bara kort en rad, Var, vem och när...och det räckte ju. Ibland vill man ju berätta något mer kring fotot men jag tycker inte att manska känna sig tvungen att skriva massa. håller med om att det var bättre när melodifestivalen var EN lördag. Det blir så urvattnat på något sätt nu- vecka efter vecka melodifestival...*suck*
Du frågade om min sambo var så villig att fotas..ja det är han! Han tar till och med gärna kort på sig själv! *fniss* Just det fotto med pussen är taget på Fuerteventura för ett par år sedan och det är så klockrent!! Jag ska lägga ut HELA fotot i bloggen så får du se Saras min..hon sitter bredvid honom.

2008-03-08 @ 23:01:51
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Krya på dig!
Här har jag skrivit om scrappträffen, som jag var på idag:
http://junitjej.blogg.se/1205011736_scraptrff.html

2008-03-08 @ 23:38:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Marie

superfina layouter du har gjort, härligt!

2008-03-09 @ 11:38:07
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan friidrotten börjar. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Ha en skön vecka

2008-03-09 @ 14:34:38
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0