Feber och dålig igen....

Kämpat sen i onsdags med något i kroppen, låg hela onsdagskvällen på soffan helt slut, igår tog jag mig till jobbet  ,men låg ett par timmar på em innan jag öppnade Handstämplat åt Systra Mi... Seg i hela kroppen, känner mig konstig och i morses hade jag feber och ett huvud som bultade..... fy vad det är tråkigt. Så fort barnen är sjuka i klassen så åker jag på det också, känner mig inte alls pigg idag, sovit mer eller mindre hela dagen.
Så ikväll blir det lugnt läge i soffhörnan, det blir väl att slötitta på Så ska det låta och Let´s dance...

Kan visa några av de  LO jag gjorde förra helgen till Johannas födelsedags album:

image448

En mycket älskad lillebror....

image449

Nu orkar jag inte mer för stunden. Ha en skön kväll och njut med era familjer,

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lillsis

älskade vän.. önskar jag kunde ta dessa smittor från dej så du nångång kunde få känna dig helt frisk..
kryp under filten. ta boken och mys nu och ta hand om dej
love ya
kram kram

2008-03-07 @ 17:13:10
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Fia

Fina lo´s, gillar verkligen dina flicklo´s också!
Blommorna du undrade om är bara cirklar utstansade/klippta, på varandra, fästa med en brad eller en knapp. Hoppas du förstår vad jag menar!
Krya på dig!

2008-03-07 @ 20:19:27
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Karin B

Härliga layouter!
Hoppas du slipper fler elaka baciller så du får snusa bäbis snart!
Ha en skön lördag!

2008-03-08 @ 16:21:22
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0