Första DT - layouter för Handstämplat

Fick mitt första paket i lördags av Kajsa det var allt lite nyheter från ett favorit märke och lite annt skojsigt.....
Inte nog med detta, det var lite förhållningsorder också :)      - Tema Baby - flickigt.
Hmmmm! Inte så svårt för mig med några flickor hemma, men att hitta gamla foton och just de rätta ;)
DET var det svåraste!

Men skam den som ger sig, plockade allt ut lite i gamla album, hittade två perfekta på den ena tösabiten ock två att välja mellan till den andra så här kommer resultaten:

image446

Först ut: Johanna 23 år, här på fotona endast två veckor......
Underbara papper av Heidi Grace  Oh so loved collectionen och matchande rubons.....
Journalingen är en sångtext, "Du lilla solsken som tittar in....." som jag brukade sjunga för J när hon var liten :) Nostalgi på högsta nivå. Även min älskade mamma sjöng den för mig.

image447

Sofia nu 21 år, då sex månader.... Ett studio foto från sex månaders dagen :)
Även här papper från Heidi Grace och rubons :) De är så ljuvliga att jobba med. Läckra färger.
Även här en barnvisa som journaling, "När trollmor.... nynnade denna visan sovdags, fast jag tror att alla barnen råkat ut för detta. Sjöng väldigt mycket när barnen var små ;)

Älskar min QK - tång, så kul med att kunna stansa ut bokstäver som man behöver, skulle gärna vilja ha lite nya alfabet men det kommer väl så småningom. Alla stickers/thickers och dyl har blivit så lite använt det sista.
Men har blivit sugen på rubons efter att ha fått mitt DT - paket av Kajsa, tur jag ska till affären i morgon :)
Ska öppna åt henne och sen blir det lite scrappande i affären på kvällen. Tror och hoppas att det kommer några till. Så perfekt att kunna sitta där, men farligt för plånboken ;) Lite inköp får det nog bli, slut på svarta CS och det finns nog lite nyheter som gärna vill lflytta hem till mig. Annrs längtar jag efter att det ska komma hem saker efter CHA mässan, saknar nyheter från Senic Route bla.

Säger som vi gör i skolan:

- Slut för idag, Tack för idag!

Kram kram AA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, så mycket fint du lagt upp sedan jag var här! Har ju inte haft så mycket ork den här veckan eftersom vi varit sjuka... Linn var en sväng på dagis igår, men så kom febern tillbaka och hon är hemma med mig idag igen. Men hon är väldigt pigg, det var hon även på dagis igår när hon hade 38,6! Ska bara försöka få ta tempen på henne idag med...
Vad avundsjuk jag blir på dig som har diesel, det är så snyggt! Det och Maddie Anne står högst upp på min önskelista över alfabet.
Kram!

2008-03-06 @ 09:27:51
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Annika

Hej!

Har du blivit designteammedlem? Jättegrattis! Det är du värd! Snygga layouter!

Här är jag fortfarande sjuk, men repar mig sakta...lite scrappande har jag orkat dock...kram
Annika

2008-03-06 @ 12:08:18
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Mette

Oj, jag måste ha missat att du även har blivit DT för Handstämplat! Stort Grattis!

Underbara layouter!
Verkligen flickiga och fina!

Kram
MEtte

2008-03-06 @ 18:01:28
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: malin

åh vilka fina layouter - och jättekul med DT-uppdrag, grattis och lycka till :) *kram*

2008-03-06 @ 21:38:25
URL: http://mallafors.se
Postat av: MissMian

Nä nu får du sparka på mig för att jag inte går in hit oftare!! Det finns ju alltid så OTROLIGT många nya och snygga alster här varje gång jag kikar in!!
Solstråle LO'n är nog en liten favorit!

2008-03-06 @ 23:56:22
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Jättefina layouter! Underbara papper, jag ääälskar Heidi Grace-kollektionen. Sen har jag ju också två småtjejer så de är inte så svåra att använda. ;o) Vad roligt att plocka fram så gamla foton.

2008-03-07 @ 09:29:09
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: SasSa

Men så mycket snyggt du lagt upp de senaste dagarna!! Dt lo´sarna är skitsnygga. De är ju så fina papper, oh rubonsen är ju ljuvliga! Synd att man inte har en tös. Fast det funkar ändå kan jag säga;-)
Krya på dig kära du och ha en trevlig helg!
Kram SasSa

2008-03-07 @ 20:06:07
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Maria R

Hej Aase!

Älskar "Solstråle" så fin den ÄR!

2008-03-08 @ 10:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0