Så var det då fredag igen :)

och  ytterligare en vecka närmare vårt , min syster och mitt stora äventyr....SCRAPEVENT i Helsingborg sista helgen i april....... Väntar, längtar och planerar!

Haft så stor hjälp av de två små, med små menar jag de två yngsta barnen idag. De har kört kundvagn, och scannat varor och burit tunga matkassar. Så tacksam för den hjälpen, speciellt idag då kroppen inte är vad den borde vara ;) Jag som ska gå på mässan i morgon..... Får kanske ta med en "Caddy" som bär alla mina kassar :)
Ja, ja det kanske är en bättre dag i morgon vem vet. Min kropp gillar inte detta konstiga vädret, plus grader på dagen och en massa minus på kväll/natt. Då blir den alldeles stel och värker. Hujeda mig så tråkigt det är att ha ont........ Nu får det vara slutgnällt för idag ;(

Jag har en LO att visa, en som jag sparat på för att jag min klant glömt kolla årtalet på baksidan innan jag limmade fast fotot.... LillSis hur gammal är han min goe Gudson??? Får väl skriva dit årtalet senare........ Han fyller i alla fall 12 år i sommar...... Jisses vad tiden går och Emma-Snuffan, ska konfirmeras och Syster Yster kommer med i 40 års klubben..... vi får i alla fall tillbringa några år tillsammans i den kategorin :) Love You...

image494

Ha en skön fredagskväll, Så ska det låta eller finalen i Let´s dance det är frågan. Vi får väl se vem som segrar i detta hushållet i kväll.

Kram AA

Kommentarer
Postat av: Galen Pannan

Anordnar du scrapträffar?

2008-03-28 @ 19:57:29
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Kajsa

ja du .. gudmor.. vad är han???? hihi..
han är 2 år precis.. detta fotot är taget september 1998 kan jag tala om.. han går hos sin dagmamma Ann-Sofie i Gbg i Käppen V frölunda =) och var såååå mammig och gosig. och sa mamma, memma, pappa, smör, bajs och fan.. duktig han var :P och så pekade han på allt annat han inte kunde säga, han ville gärna gå på frölunda torg med en rosa handväska som emma hade fått från USA den hade Sesame Street på .. kakmonstet och Big Bird.. men ett flygplan inuti..=)
ska bli sååå kul på mässan imorrn..
Love you back allra käraste syster

2008-03-28 @ 20:08:08
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Maria O

Va roligt med mässa , kommer att dyka upp efter 12 och hoppas
att vi får plats då med våran "lilla" barnvagn!
Sa just att vi ska kolla på en bil först, på Sasas bil i Göteborg ;-)Hoppas att det är nåt att ha för det vora kul att åka till affären t o r utan att behöva vänta på att Krister ska komma hem !
LO.N är ju för go och tandlös !!!! he he !!
Kramar Maria.

2008-03-28 @ 22:04:07
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh, ska du på mässan! Ja, det är klart, du har ju lite närmare dit än vad jag har, så jag får nöja mig med scrapträff imorgon. Inte så dumt det heller! :-) Fast jag hade bra gärna åkt på mässan kan jag lova, men jag har ju också Eventet att se fram emot!!
Ha en riktigt bra mässa!
Kram, Sandra

2008-03-28 @ 23:15:06
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Marie

åh så fin!!

2008-03-29 @ 11:05:31
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0