Scrap-Flyt ??? Ja, inte vet jag men något är det!

Åh vad jag älskar att scrappa, hela jag mår bra och ideér bara kommer. Har gjort en del till utmaningar och annat men dessa tre kan jag visa direkt.......

image487

Älskade storhönan min :) fem år gammal, på besök på Kabeland i Jönköping, vet inte ens om det lever kvar. Men det var en höjdare då med alla bilar att köra och lekgrejer. En mycket lycklig fem åring alltså, nu 23......
Vart tog de åren vägen? Har alltså varit i den stora fotolådan och plockat upp lite godbitar av minnen.

image488

StorBus så go kille, ett nytaget foto då vi hälsade på när han blivit storebror. Vad stora de blir med en gång då!
Jag vet att jag just nu använder mycket cirklar men det är sååååå läckert tycker jag, mjukt känns det som :)

image489

Läste ett så fint citat på ngn sida som jag tyvärr inte kommer ihåg ;(  Men det blev början på denna LO.
För tillsammans är man starka, eller hur?

Ha en skön kväll, jag ska nog fortsätta på den som ligger på tillväxt :)

Kram till er alla och TACK för alla underbara kommentarer, uppskattar sååååå att ni lämnar ett avtryck, för man ser ju att det tassas runt på sin lilla blogg. // Aase


Kommentarer
Postat av: Karin

Oh, ja vad man mår bra av att scrappa!!! Så härligt det låter att ha sådant flyt. Gillar dina cirklar! Snyggt med overlay som du satt på den nedersta.
Kram

2008-03-25 @ 21:17:12
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Cina99

"Tassar" ofta omkring härinne :)
Gillar verkligen dina fotografier och hur du skapar en LO. Man blir glad när man tittar in här!

2008-03-25 @ 21:24:21
Postat av: Melinda

Tack för besöket idag, så trevligt så! Gu va snabb du va på o lägga in dagens LO:s, så snygga de blev! Gillar speciellt den sista me de "genomskinliga" över fotot, få kolla ef de på mässan till helgen. Kram o godnatt, ses imån!

2008-03-25 @ 22:17:48
Postat av: SasSa

Ja men jag tror du är så kreativ:-)! Du är makalös på att göra mycket och snyggt. Together är så snygg! Vilka underbara papper och så snyggt allt var tillsammans. Makalös...;-)
Kram SasSa

2008-03-25 @ 22:36:27
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: en tassande syster

nä jag tror inte kabeland finns mer.. såg du inte programmet med alla sveriges nedlagda sommarland? det är inte fååå kan jag ju säga =)
sååå fina.. som alltid..
jag skapar i butiken idag..
jag gör inbjudningskort till konfirmationen.. =)
må så gott
kram kram
lillsis

2008-03-26 @ 17:44:57
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Lotta

Du är så duktig, du lägger ut ena härliga LOen efter den andra.......Gillar alla tre tokmycket:)

2008-03-26 @ 18:52:46
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0