TRÖTT.....

Så trött, benen bultar och överkroppen värker. Ändå hade jag en Caddy med mig på mässan :) TACK, älskade LillSis för att du bar min tunga kasse av underbara papper. Vad hade jag gjort utan dej? Love You.
Med andra ord en underbar dag, trots regn och så. Anlände Göteborg strax efter 11, stog i kö ca 45 minuter. Steg innan för dörrarna och bara kände suget........ Scrapsuget, vet ni vad jag menar? På en yta, hur många kvadratmeter vet jag inte, men det var folk precis överallt, alla med samma intresse..... och ha begär :)
Så mycket att titta på, köpte som vanligt en hel del papper. Men hittade denna gången även dekorationer som jag hade skrivit upp på min lista. Skönt att vila fötterna i fikahörnan, men ack så mycket folk. Fram på em så blev det helt klart mindre..... Kanske skulle alla hem för en skön em med familjen. Vad vet jag?
Anlände hemmet vid 18 - tiden.... allt lugnt, verkar inte som någon saknat mig under dagen YES, vad skönt!

Badrummet är färdigt förutom el- och rörmokeri.... Elektrikern kommer nästa vecka, rörmokaren har en skön vecka i fjällen så det får vi vänta på, men den som väntar på något gott kan inte vänta för länge säger dom....................
Är så nöjd med vårt färgval och allt, TG är så fantastisk som gjort detta. i morgon ska jag äntligen städa huset. Det blir en rejäl vårstädning med gardinbyte och allt. Därefter väntar scraphörnan, med alla nya ljuvliga papper.... :)

Det är alldeles lugnt och skönt här hemma, jag bloggar, Rasmus chattar och TG blundar..... :) Tittar på en repris av Så ska det låta..... Vilken tur, eftersom det igår blev Let´s dance :)

Snart är det dags att sova, vi "förlorar" ju en timme i natt, jag som behöver alla mina sovtimmar....
hmmmm hur ska det gå? ... fast livet blir ju lite ljusare :)

Måste också i detta babbel-inlägg få tillägga att det är så kul med att ni skriver en kommentar!!!

Alla mina cyber vänner Sov Gott ha en bra söndag. jag återkommer i sommartid :) Kram kram Aase


image497



Kommentarer
Postat av: SasSa

Godkvällen lilla ängeln;-)Åh det har varit en fantastisk dag!!! Så bra och underbar. Tråkigt att stå i kön i 50 min och knö med tusen miljarders folk, men sååå kul ändå! Fick nästan lite panikkänslor när det var som mest och varmast men det gick över.
Hoppas du mår bättre imorgon. Skönt att du hade syrran med dig. Så hon kunde bära åt dig menar jag;-).
Sååå nyfiken på vad alla andra köpt. Tror jag ska ta bild på mitt imorgon om jag inte har för bråttom att plocka in sakerna på sin nya adress förståss. Som vanligt alltså. När jag är färdig känner jag mig så duktigt och sen kommer jag på att jag glömt fota alla nyheterna fast då orkar jag inte plocka fram allt igen.
Ta hand om dig gumman! Haha att jag var på rätt plats vid rätt tidpunkt. Tänk bara 30 sek till och ni hade inte sett mig...
Kram SasSa

2008-03-29 @ 22:47:53
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Galen Pannan

Spännande, då får jag hålla gluggarna öppna här inne då =) vart brukar du ha dom?

2008-04-01 @ 09:01:39
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Fia

Vad härligt med mässa och nytt badrum!!! Kramar!

2008-04-01 @ 10:53:27
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0