Vann rätt låt? & en massa babbel och nya LO

Alltid en fråga man ställer sig...... när det varit melodifestival. Men denna gången vann min stora favorit låt så jag är rätt nöjd. Just nu väntar jag på att Sofia ska komma hem ifrån jobbet. Hon var och tittade på lägenheter igår. Hoppas att turen är hennes denna gången..... Man vet aldrig när det är sin egen tur, men en mamma kan ju alltid hålla tummarna. För 21 åringar som bott borta ska inte bo hemma igen, då de retar sig på regler och föräldrar på deras slapphet :)

Egentligen är jag jätte trött, men N har kompis som sover över och Sofia ska snart/ typ nu komma hem :) Gnällig efter en dag / kväll på jobbet............. TG snarkar i fåtöljen och jag , hmmmmm bloggar och har som vanligt en hel del scrapideér i huvudet som egenligen skulle göras med en gång :)

Hur gör ni när ideér bara ploppar upp och man egentligen borde sova? ....... Och det här med album? Alla LO som inte har ngn plats, och fullt med album, fast inte rätt plats för rätt LO..... HUR gör ni? Tar tacksamt emot alla förslag på hur man sak förvara sina LO!!! Fram med ideér allt mottages med tacksamhet.

Har ju gjort lite nu i mars här kommer några LO jag inte visat innan:

image469

Jag har scrappat dessa foton innan, så många har frågat om vi är systrar :) Men Lotta är min allra bästa vän, hjärtevän, men inte min biologiska syster :) ! Hade gärna haft henne till syster så härmed adopterar jag henne som min älskade syster :)
Hon får dela hedersplats med Kajsa. :) ! Älskar er båda, till stjärnorna och tillbaka! Varje dag - Varje stund!

image470

Hallå bebis! Vem är du? Så nyfiken!!! skrev jag på journalingen.......... NU vet jag, det var en liten Viktor
Min gudson/fadderbarn som var så gott i sin mammas mage :) Mmmmmm! jag ryser av lycka!
Det är så mysigt med en liten nyfödd. Välkommen til världen älskade barn! Har skickat bilder på framkallning idag.
Hoppas de kommer nästa vecka så jag kan scrappa den lille godingen.

NU, ska jag gå och lägga mig! En ny dag i morgon med en massa nytt att uppleva.
Kram till er alla!!/ AA

Kommentarer
Postat av: Mette

Åhhhh så söt han är lillkillen! :)
Min syster har ganska nyligen berättat att hon väntar sitt tredje barn... Så någongång i höst får jag bli moster igen! Lycka!!!! :)

Jättefina layouter igen!

Om rätt låt vann? Jag vet inte... Jag tror i och för sig att hon kan ha chansen att komma högt upp med den och att hon kan göra så att Sverige får vara med igen... Men jag har lite svårt för henne som person...
Jag hade hellre skickat BWO eller Rognedal.
Men annars var Nordman min favorit! :)

Vad kul att du gillar hur jag har gjort på min blogg. Den här gången blev jag riktigt nöjd själv.
Första gången jag gjorde om så mailade jag till blogg.se och frågade hur man gör, och då mailade de tillbaka en "instruktion"... Sen provade jag mig fram... Det är ju en massa koder som måste ändras i stilmallen.
Om du vill så hjälper jag dig gärna... Men då måste jag ju ha din lösen för att komma in på din blogg...
Om det låter intressant kan du maila mig på
[email protected]
Skicka gärna med bild/bilder och bakgrunder som du skulle vilja ha!

Kram
Mette

2008-03-16 @ 08:42:01
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Cilla J

Herregud ni är ju faktiskt riktigt lika , grattis till hedersuppdraget- visst är han bedårande, fick pilla lite på han igår. Ha det gött. Cilla

2008-03-16 @ 09:11:39
Postat av: SannaF

Super fina layotuer igen!
Ja jag hejade mest på BWO men Perellis låt är också bra! KRaM

2008-03-16 @ 15:00:53
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Morfen

Oj här har bloggen pimpats! Jag blir ju alldeles tårögd också - vilken lycka att få ett fadderbarn!! Fina layouter har du gjort också.. käranån vad du är kreativ. Jag ska snart visa mitt clearalbum också så får du se vad jag slitit mitt hår med på sistone. ;) Kramis!! Och ja.. rätt låt vann!! ;)

2008-03-16 @ 16:22:06
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0