Iris som är gula......

image605

"-Här sitter jag och tänker det kan ni väl förstå
för någonting på i är inte lätt att hitta på
men om ni skulle fråga mig så kan jag faktiskt två.....
Iris som är gula och Iris som är blå"

En sång från mina favorit sånger : Maja´s alfabetssånger. Har en vision att kunna scrappa ett album med alla de sångerna och egna foton :) Visst är det bra med visioner och drömmar.

Idag har det varit Morsdag, & min bonusdotter fyller 14. Strålande sol har vi haft och en skön bra dag!
Vi har ätit önskemat, den som fyller år i vår familj får önska vad man vill till middag.
Så idag har vi ätit potatismos och köttbullar med lingonsylt :) En tradition som levt i 23 år :)
Eftermiddagen har varit fjortonårs kalas, med kakor och glass. Usch vad mycket sött :) Men gott!

Känner mig firad som mamma, min döttrar har gett mig det bästa man kan få, TID med dem + presenter. Fick en underbar blomma av TG, en plantering i en korg som ser ut som en stol :) Ska fota i morgon.....

NU, ska jag sova. Måndag och arbetsdag i morgon. Dessutom dags för ett besök hos frisören..... Mycket välbehövligt!!!!  Scrapping väntar i veckan! Så mycket nya foton och scraptarmen suger.

Till mina underbara cybervänner, ha en bra start på veckan! Jag lovar vi ses snart igen.

Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0