Söndagkväll.....

Hur fort gick denna helgen? Det var ju dessutom långhelg, har hunnit en hel del och det känns ju helt OK
1 maj, träffade jag min morbror och moster från Vallentuna, så längesen vi sågs så det var kul! Gulliga mamma bjöd på lunch så jag fick mig en pratstund med dem alla. Åkte på kvällen ner till Varberg, med hjärtevännerna.
Altanbygge på Svärföräldrarnas stuga, sådan tur med vädret, upphåll hela tiden :)
Jag har haft förmånen att mysa med små killarna och umgås med Lotta. Jätte härligt har det varit. Som en extra bonus på en redan bra helg så kom Johanna och David ner till oss i går, stannde över tills idag. Så det känns som en helg med mycket umgås.....
Gissa vad "mammarazzi" har gjort en hel helg utan scrapping..... just det fotat en massa och hittat kul grejer av en fotograf i Varberg.....

Här kommer några bilder från helgen, det råkade bara vara lite över 300 st att ladda hem :)

image558

Ljuvliga körsbärsblommor.....

image556

Såpbubbelbus.... Johanna & Filip

image557

Älskad gudson......

image559

Äntligen kan vi sitta på altanen..... älskad TG tog sig en paus i kvälls solen.
Där kommer många vår & sommarkvällar att tillbringas.....

Ha en fortsatt skön kväll.... kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det har varit en underbar helg och alldeles för fort går det! Ha en skön vecka!
Kram Karin

2008-05-04 @ 22:07:38
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Låter som en härlig helg!!!
Kram
Jennie

2008-05-04 @ 22:52:54
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tack för några kanondagar, så mysigt och vad fin stugan blivit, hoppas det blir många fler helger där!!! Kram Lotta

2008-05-05 @ 21:50:48
Postat av: ÅsaF

Härliga foton!! Låter som en underbar vårhelg! :-) Roligt att se att du var nöjd med eventet också! Kram Åsa

2008-05-06 @ 09:02:06
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! Tack för din kommentar om min layout :) Det stämmer att det är Faber-pennorna jag använt, de är jättehärliga att måla med! *kram*

2008-05-06 @ 11:03:10
URL: http://lindasdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0