Kul med träff...

Men också tröttande, sitter ned sjunken i soffhörnet. Nyss hemkommen, sovit över hos hjärtvännerna i natt. Vi har varit och städat lokalen nu på fm efter gårdagens träff, vet ni hur många sådana små små lappar efter 3D kuddar som ramlar ner på golvet? Många......och svåra att sopa upp. Men nu är det klart, härlig lokal att vara i och även om det är en bit att åka är det värt det. Tyvärr var det många som lämnat återbud i sista stund, men vi var 14 stycken som scrappade för fullt. Kul att två nya var med som precis börjat scrappa, de var kvar länge så det var nog en lyckad dag för dem och för oss andra. Kl 21.30 var vi hemma Lotta, Elin & jag, då hade TG, gjort äppelpaj med punchgrädde till. Det var gott vill jag lova,han är duktig min sambo när han tar sig tide att laga mat. Morgan & TG lagar ofta mat tilsammans det är mysigt och gott att få bli serverad. Killarna hade varit i skogen och grillat korv med småkillarna på dan, så även de hade en lyckad, skön dag. Synd att en helg går så fort bara.....

Blåst och kallt är det idag, det kom en hagelskur precis som Thomas och jaktgubbarna satte sig på passet, men han är nog kvar för jag har inte hört ngt än. Vi hade ju två bilar såjag åkte hem och packat upp lite, satt igång en tvättmaskin och nu sitter jag här vid datorn och bloggar igen :)

Fotat lite av veckans altster gudsonen "in action":





Har tre till som jag inte visar än, och tre ligger på scrapbordet för att få det där lilla sista på sig :)

Ha en skön söndag! Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Cilla

Kalasfina layouter! Håller med om att träff är supertrevligt!

Kram

2008-11-16 @ 16:56:19
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: MissMian

Men Åh så fina!!! Gillar den översta mest, och han är ju så bedårande söt!!!

2008-11-16 @ 17:25:20
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hejsan hoppsan, söndag kväll IGEN och denna helgen bara swishade förbi. Tack för en kanondag igår, alltid lika kul när man kommer igång och man önskar att man hade mycket mer sådan tid!!!!!

Kramar i massor Lotta

2008-11-16 @ 19:16:38
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med, det är superkul med träff men efter en dag i Gbg och heldag igår så sitter jag också i soffan och vilar ut lite ;) Ha de bäst och hoppas det gick bra att hämta sofia, synd att jag inte kunde tajma bättre.. Stor kram från dottra di! Och du vilken MEGA god kycklingkryta du gör!!! MUMS!

2008-11-16 @ 19:32:47
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Karin

Ja, det är kul med träff. På lördag är det vår tur här långt ner i söder!! Vilka härliga layouter du gör med den söte killen!

Kram

2008-11-16 @ 20:59:20
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mette

Mmmmm vilka fina layouter! Helt underbara.

Vi måste verkligen få till det och träffas någongång och scrappa tillsammans. Tänk, vad skoj det skulle vara!

2008-11-16 @ 21:43:50
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0