Gissa vem är stolt och lycklig.....



Min älskade TG.... som skjutit sitt första rådjur :) Trodde han skojade först när han ringde för att berätta. men nu ligger köttet i frysen och snart finns väl en trofé av horn på hans lilla kryp in " kontoret" :)

Här har varit en riktig måndag, det ska bli skönt att gå och lägga sig. Som vanligt ser jag fram emot ledig onsdag :)

Ha det gott, det blir mer en annan dag. Tack till hjärtevännerna som förevigade detta fantastiska tillfälle av lycka!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej i höstrusket! Jag tror inte du fick alla bilder på TG så det kommer fler, (filen var för stor med alla bilder). Fm fika är ju aldrig fel och då kan jag ju passa på att göra min veckohandling så blir det gjort.

sköt om dig och kroppastollen!

Kram Lotta

2008-09-30 @ 09:50:12
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, vilken bra bild och vilken härlig lycka att ha fått fälla sitt första rådjur... Hälsa honom grattis igen! Kramelikram

2008-09-30 @ 20:26:51
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0