Borta är julen...

Då är det gjort.... plockat undan julen, men de stackars tomtarna ligger på Rasmus säng huller om buller för jag orkade inte mer än att få upp allt för trappan till 2:a våning och de tomma rummen utan barn denna helgen :) Jisse´s har jag verkligen haft så mycket framme :) Tomt är det , så tomt men ljust och fint. På köksbordet står en nyinköpt bukett med tulpaner för att fira julens uttåg från hemmet och vårens intåg :) Jag denna jultokiga kvinna tycker att det är rätt skönt när allt är som vanligt igen. Nu ska bara tomtarna packas ner försiktigt i sina lådor :) och jag vet med säkerhet att det är så roligt att plocka fram allt igen i december.

Elva LO hade jag gjort till Lottas födelsedag, alltså har jag en kvar att visa :) och nio kvar att göra innan albumet är fullt :) Vilken tur att denna lyckan inte tagit slut att få ge bort LO till min hjärtevän.



Filip så lycklig över en egen godisblomm, han blev stormförjtust i TG´s födelsedagsblomma i augusti och inte glömt den inför fotograferingen gjorde Johanna en egen godisblomma till honom gissa hur glad han blev......

Söndag och det är alldeles tyst i huset, små lyssnar till Nyhetsmorgon söndag på TV4. Läst morgontidningen och ätit frukost, nu är det dags för kaff, kanske jag vaknar till liv.  Är så trött i kroppen idag efter gårdagens röj, snart ska jag sätta på en maskin tvätt och börja titta på röran på Rasmus säng :)

Hoppas ni får en skönsöndag, kanske lite bättre väder än här där det är mulet och grått. En härlig söndag med familjen och en god middag och stund för avkoppling och ladda batterierna för ännu en arbetsvecka.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: BellaMios

Oj så mycket fint det fanns här hos dig!



Om du tittar in till min blogg så har jag något åt dig!



Tack för titten!

2009-01-11 @ 18:00:04
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0