Lite nytt....

Idag är det Filips födelsedag Hurra Hurra Hurra Hurra, snart kommer vi med paket till dej och din mamma. Ska blir roligt som vanligt att träffas :) Flera dagar sedan sist..... :)
I morgon väntar en ny arbetsdag, hoppas de går bra känns alltid lite oroligt så där i terminsstart men allt är som vanligt efter några dagar......

Fotat alla mina projekt :) Känner mig nöjd med det dessuutom har jag lyckats få dit mitt "nicknamn" på LO känns bra det också. Har en del projekt på G och då kan man inte visa allt här iaf det kikar in nyfikna personer :) Men dessa två kan jag visa:



Denna ska in i mitt mindfullness album, snart är det klart :) Ska bli kul att visa upp det....



Sofia älsklingen, gillar detta foto på gullhönan min, alltid lika glad. Så härligt att ha en så duktig dotter, nu ska hon ha jazzdans för 30+ det ska bli sååååå kul. Jag ska testa så får vi se om det passar en mamma :) Jag är så stolt att hon ger sig på dessa dansgrupper, för hon har så mycket dansglädje att ge. Lyckost de barn som dansar för henne, där blir det både lek, dans och lite allvar. En perfekt blandning, bra jobbat gumman.

NU ska nog fixa till min morgonfrilla, den har en förmåga att se ut som hela havet stormar :) Får ju lov att snygga till mig innan kalaset i em. Hinner kanske till min hörna också, vi får väl se :)

Kram till er alla! Aase


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina LO, härliga färger på den sista:)

2009-01-06 @ 13:47:43
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh vilka fina färger du blandade på den översta! Hoppas filip och lotta båda hade en bra dag... synd att jag inte kunde komma med, men det vr snog tur för min tentas skull... Kram kram

2009-01-06 @ 16:41:47
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Maria

Såå fina layouter och förstår du är stolt över dottern!

Vad kul att du vill komma på Eventet. Tror nog det finns dett par platser kvar så ladda ner anmälan du. Kul att ses igen :-).



Kram Maria

2009-01-06 @ 19:53:07
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0