Nu kan jag visa lite av mina projekt

Har gjort ett antal LO av dessa underbara bilder jag fick i julklapp av Johanna..... Bestämde mig för att ge bort dem till Hjärtevännen Lotta, så de sista dagarna har jag jobbat snabbt :) SysterYster hade ett fint album i shopen som jag fick tag på i söndags när vi hade DT träff :) Jag var så nöjd med mitt paket och det blev uppskattat, har visat två av LO här innan, men resten kommer ..... Kan inte visa alla på engång får ju spara lite till scrapdåliga tider....







Har använt "My minds eye´s" papper till alla LO i albumet, det var kul att på så sätt skapa en helhet. Har några plastfickor kvar att scrappa till så att albumet blir fullt :) Har beställt egna foton till mig själv också, så jag tror att dessa bilder kommer att scrappas många gånger under våren.

I morgon väntar jobbet igen, ska bli skönt att komma in i rutiner och matvanor igen. Slut på gottandet nu :) Ska fortsätta min spännande bok av Helen Tursten, Det lömska nätet. Det är hennes senaste bok, fick den och Marie Ljungstedts, Den mörka ängeln av TG i julklapp. Läslycka med andra ord :)

Kram kram Aase


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härliga layouter du skapat med de underbara foton! Känns jobbigt att allt startar på riktigt i morgon...men lite struktur och rutiner blir säkert skönt ändå....

Kram

2009-01-06 @ 20:45:52
Postat av: Mette

Underbart härliga layouter! My minds Eyes är verkligen så fina! :)



Klart att jag kan hjälpa dig med din blogg...

Signaturen skrev jag på ett papper som jag sen fotade...

Maila mig vad du hade tänkt dig... Så gör jag om här hos dig så fort jag hinner! :)

[email protected]



Kram!!!!

2009-01-06 @ 21:08:42
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken underbar present! Ska bli kul att se övriga layouter också.



Hoppas början av det nya året varit bra! Kram /E

2009-01-06 @ 22:30:15
URL: http://ethelscrappar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj vad fina grejer du gjort som jag inte har sett :D verkligen fina papper också.. jag LÄGTAR verkligen efter en pysselstund jag me :) Kram kram på dig

2009-01-07 @ 12:36:03
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0