Vilken helg :)

Gårdagen har satt sina spår, känner av att jag röjt i kroppen. Men jag har idag fått scrappa massor :) så tankarna är glada :) Hade svårt att gå och lägga mig igår, hade ju så mycket ideér efter att ha röjt och plockat i mitt scraprum......

Gjorde en canvastavla som vi ska ge bort i 50 års present, vet att det är ofarligt att lägga ut den här Peter hittar inte hit:



Denna tavlan har varit lite svår att göra, det känns tungt då Mats dog i somras, i samma veva som barnens farfar dog. De båda var bröder dessutom, tavlan är till hans som som fyller 50 år idag. För ett tag sedan mailade han detta foto till mig för att han ville att jag skulle göra något av bilden som togs på Mats sista älgjakt, innan han blev för sjuk för att jaga.
Kajsa hade fått in dessa papper i butiken i torsdags, då äntligen föll allt på plats. Alltså blev tavlan färdig igår, har lagt 3D lack på utstansat Mats, det blev effektfullt. I morgon ska vi överlämna tavlan, vet att den kommer glädja mottagaren och det känns jätte roligt.

Nu ska jag återvända till scraprummet och ta tillvara kvällen :)
Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, mamma den var jättefin!! Sitter med tårar i ögonen... Jag tror han kommer bli väldigt glad och vädligt rörd! Stor kram

2009-01-18 @ 19:30:10
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: ÅsaB

Fantastiskt fin tavla! Ja, man blir lite rörd när man läser historien bakom den. Kikade lite längre ner bland allt du hunnit med sen jag sist var inne och blev så himla imponerad av fotona på mamman och barnen i svartvitt. Superfina.:-) Må så gott! Kram Åsa

2009-01-18 @ 20:12:02
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Men åh så fin den var.....färgerna ihop med det fotot var ju klockrent!

2009-01-18 @ 20:13:22
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria R

Jättefin!!! Verkligen snyggt med det bruna pappret som liknar en sådan där tavla de sätter horn på. Är det egentillverkat?

2009-01-18 @ 20:27:05
Postat av: MissMian

Underbar tavla! Den kommer nog att betyda mycket!

2009-01-18 @ 21:55:08
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: sofia

nu har jag kikat in på din blogg lite och skriver lite kommentarer. tavlan på mats blev jätte fin. den kan du vara stolt över. du är så duktig, bara så du vet!! =P

kramar

2009-01-21 @ 20:53:41
Postat av: Jens

Shit vad cool! Tänk om man kunde göra sånt... :-)

2009-05-27 @ 14:08:26
URL: http://50-arspresent.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0