Vilken skaparhelg jag haft......

Tack snälla Annette för en trevlig fredagskväll, tre LO blev resultatet. God mat och trevligt sällskap, hemma 00.30.
Sent för att vara mig, lät all scrap packning vara packad och bestämde mig för att ta med det över helgen till Varberg. Det visade sig vara ett fin fint beslut, fick så mycket gjort....... 12 stycken på hela helgen. Det var en skön tillfredställelse att packningen dessutom var rätt, hade med det jag ville använda. Känner mig ganska stolt över det och över mina resultat. Dessutom hade Scrapbooking mm kommit i fredags så jag scrapliftade en del, men korten jag tog blev inte så bra, det blänker i fotona på LO. Så det blir till att ta nya imorgon.  Några av de jag gjort kommer att skickas till utmaningar, men några andra kommer jag lägga ut här i morgon när jag fotat om dem. Fast denna blev rätt så OK så den visar jag redan ikväll. Hittat en skiss på ngn skissida från USA som blev grunden men liknade inte alls resultatet när jag väl var klar. FAst jag gillar verkligen färgerna och pappren jag använt. så kul med mönster på båda sidorna det gillar jag.

image167

Frillsen från Doodlebugs är en ny favorit till dekoration, gillar också de stora bradsen som jag använt här.

Nu ska jag bara slappa i soffhörnet, nya LO kommer i morgon.

SOV GOTT, det ska jag göra och vila kreativiteten som ansträngt sig till det yttersta i helgen.

Kram Kram // Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0