En härlig söndag....

Här sitter jag inne och bloggar. När solen lyser och det är helt underbart ute.
Igår blev det en härlig eftermiddag med SystrMi, en del fick jag allt gjort. Kan inte visa allt just nu..... Inväntar AllaHjärtansDag! Är i allafall stolt över mina resultat, bra att scrappa tillsammans med ngn annan ibland så att man får fler influenser. SystraMi hade köpt doodlings-mallar, vad kul att använda. Snäll som hon är fick jag låna dem ett tag, men det ska jag köpa. Blev jätte snyggt och roligt att använda.
På måndag åker "mellanfia" till NewYork, med sig har hom givetvis en lista..... med vad då? Scrapinköp, så klart. Snällt fixar hon det mamma & Moster vill ha. (Undrar om hon behöver pluspoäng till ngt?) :) Näe, hon är bara undebart omtänksam. Vi väntar redan på att hon ska komma hem igen, hoppas hon hittar lite av vår lista. Vi har kollat på nätet och det finns ju tokmycket.......
Jag hoppas också att hon får en rolig, spännande vecka med sin bästa kompis som just ny jobbar som Aupair i just NewYork. Hon måste vara rädd om sig och akta sig för farligheter, men det vet jag att hon gör.
Stortjejen, hon pluggar och pluggar. Sen gör hon underbara smycken........ Vi är allt lite pyssliga allihop på olika sätt. Även mormor är ju konsnärlig, hon kan allt vad handarbeten och pyssel heter så vi har nog ärvt konstnärliga anlagen. Tack Mams för det, vi är så tacksamma för att du tidigt uppmuntrat oss och vår kreativa sida så att vi vågar använda oss av den. Du är den bästa mamma som finns.
Ha en skön söndag, själv ska jag gå upp i min lilla vrå och göra färdigt min överraskning. Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint du har gjort, rosa är verkligen din färg. Presenten som e på väg med posten kommer matcha bra ;) Jag gillar korten av dina scrapping bilder. De är jättefina. Kram kram

2007-02-12 @ 18:45:28
URL: http://www.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0