Är så nöjd.....

Har gått på det, men är nöjd! Köpt dessa omskrivna toffor.... i plast.
Tyvärr fanns inte min favis färg rosa, men två pra i dessa underbara färger:


image101

Känner mig riktig ärtig! I morgon ska det bli fint väder... SOL!
Jag ska bara njuta, sova lite längre, scrappa och ha en alldeles egen dag.
Min familj är på andra äventyr, och jag ska njuta av en egen dag.

I morgon spelar Sverige fotboll, jag ska heja...... Men är inte så noga med att titta.

Ha det gott alla mina scrapvänner via nätet!

Tusen Kramar // AASE

Kommentarer
Postat av: lillasyster

det här är helt sjukt.. jag har köpt de gröna.. och emma de oranga.. hahahaha.. är vi släkt eller?? men jag har rosa på jobbet.. *retas* och köpte en cerise pärla att ha i det ena hålet.. allt för att barnen ska ha nått att titta på och att jag piffar upp min vardag.. :)
love ya..
kraaaaaaam

2007-06-01 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0