Gosiga goa händer

image30

Världens goaste små händer..... Lillprinsen så go du är.
Snällt ställer du upp och apar dig så att jag får många bilder att scrappa.Det är inte alla som har en egen fotomodell men det har jag. En som är go och glad, som jag får äran att låna ibland. Då njuter vi i fulla drag!!
Det är fredag idag, igen..... Vad fort veckan går det är tur för nu längtar vi efter vår! Blommor, sol och fia på altanen det vore en underbar upplevelse just nu efter all blask och snö och regn. Vem tröttnar väl inte på det?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen,

Du ser va jag är aktiv när det gäller att kolla dina nyheter va! Så gulligt kort och sprillans nytt förstår jag på kläderna!

Tack för att ni finns, man kan inte ha bättre vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram L

2007-03-03 @ 12:24:01
Postat av: Ängel60

Vad kul att du kollar mig, det uppskattar jag. Du är bäst. DVS min bästa vän. Kram på dig med. Aa

2007-03-04 @ 00:09:17
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Sandra

Kikar in en sväng hos dig. Vad många fina LOs du har här, och vad trevligt med en egen fotomodell! Hoppas du får ta på alfabetet!

2007-03-05 @ 16:18:33
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Annki

Ursäkta att min dator tydligen hakade upp sig här om dagen...hm..Har influensan sen i måndags kväll. Sitter uppe en liten stund tack vare alvedon och kollar in i din lilla blogg och lite annat. Kram

2007-03-08 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0