Lite mer blev gjort ikväll....

Vilken underbar em jag har haft. Min underbara J och hennes vän T var här och vad vi har scrappat alla tre.
De har testat mina saker och vi har pratat och pratat, jätte kul. Dessutom är de så duktiga, de gjorde jätte fina LO.
Nöjda efter mässbesök i lördags var de också. Tack och lov säger jag som "lurat" med dem.....

Jag gjorde den första till Swescrapbooks utmaning "Hemlisar "-vecka 36, var sen så den blev aldrig inskickad gjorde klart den ikväll. Det skulle handla om familjen och hur många barn man har mm. Vi har fyra tillsammans men inga gemensamma, vi har alltid tyckt att vi ska räcka till åt alla och detta har passat oss bra.
Sen är det min "lille" son, han har växt om mig.... Behöver en pall för att kunna krama han ordentligt. Just nu blir det en "snus" i axelhöjd. Hihihi :)

image192

image193

Jag hunnit börja på lite till utmaningar och skickat iväg en del så de får jag väl visa senare.....

Ha nu en skön kväll, jag ska dricka the och se CSI......

Tusen Kramar till mina bloggvänner. // AA

Kommentarer
Postat av: Mette

Underbara layouter!
Vilken fin familj du har! :)
Gillar även Herreys frisyrerna på den andra layouten. Ha Ha! :)
Kramis
Mette

2007-09-17 @ 21:40:29
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Mette

Oj... Glömde ju berätta att det finns en blogg som heter Ett litet ord som har olika utmaningar!
Gå in och kika via min blogg... Jag har dem som länk...

2007-09-17 @ 21:41:31
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: eldh

Visst är hemligheterna roliga att följa som utmaningar! Det gör verkligen att man får nya idéer till sin BOM! Tack för snälla kommentarer i min blogg! // Elin

2007-09-18 @ 06:46:49
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0