skissutmaning vecka 37

Gjorde denna till Swescrapbooks skissutmaning vecka 37. Tog fram ett gammalt foto på min äldsta dotter.
På fotot är hon ett år och nu fyllda 22.... Tänk vad tiden går fort, men ack så kul att scrappa deras bilder när de var små. Ska allt riva runt i fotolådan........


image191

Kul också att det blev mest grönt med ett inslag av rosa... Inte så puttinuttigt men fint.
Säger jag som är rosaälskare....Så det kommer säkert många rosa LO på denna sidan.
Städade, plockade i ordning i mitt scraprum igår....... Oj,oj, oj vad jag redan smalat på mig.
Hållt på ett år..... hur ska det se ut efter fem? Strunt samma kul är det.

Idag skiner solen och det är så härligt, lite kallt i vinden kanske. Ha det gott. //AA

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jättefin LO!!! Visst är det kul att scrappa gamla bilder?

2007-09-17 @ 15:04:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: eldh

Nä men sicken söting! Jättefin LO! / Elin

2007-09-18 @ 06:45:39
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0