I väntan på....

Att jag ska göra klart och lägga ut de laster jag gjorde på Eventet så får ni här lite måndags inspiration från förra veckans LO.

image548

Till N´s album, från korten hon valt ut av sina bonyús syskon! Även nästa är till hennes album:

image549


Sovit som en stock hela natten, varit och handlat lite mat/frukost nu på morgonen. Nu är det dags att jobba lite.
I eftermiddag ska vi ha hjärtlungräddning´s genomgång och sen ska jag åka till Borås.
Johanna min äldsta dotter har Smyckesvisning i Handstämplats lokaler idag så givetvis måste mamma dit med kameran och se hur fint hon gjort. För det vet jag att hon har! :)

Ha en bra måndag! Kram Aase

Kommentarer
Postat av: MissMian

Åh...jag är såå avis på att du varit på eventet! Hade inte råd att åka och det är lite väl långt också. :(
Så fina Lo'sen är! Tycker "racingkille" är en superfin tuff LO och "vi är dina systrar" är så snygg. Diggar knappen med nålen lite extra! Nu är jag nyfiken på att se vad du gjorde på eventet. Ser ju väldigt spännande ut på förra bilderna. Vad gjorde ni där? Gjorde alla likadant?

2008-04-28 @ 09:50:32
URL: http://www.missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0