Snart 1400 kommentarer.....

För ett år sedan när jag mot alla odds startade min blogg kunde jag aldrig drömma om att jag ett år senare skulle hitta sååååå många olika kommentarer/avtryck på min blogg.

Känner mig så stolt över det jag presterat, jag som aldrig skulle överhuvudtaget lära mig hantera en dator :)
Nu surfar jag runt på internet, shopar i webbutiker, bloggar, skriver ut texter i olika typsnitt, lär barnen i skolan vad år 2 elever ska klara av för att få första datakörkortet..... Dessutom redigerar jag bilder och annat. Dessuotm börjar jag så smått ta mig ut i världen, har besökt några utländska bloggar i veckan!!!!! Jag hittar jätte mycket inspiration överallt!

NU är det dags för er att lämna mer avtryck....... den som når 1400 kommentarer får en liten scrapvinst skickad till sig på posten, så nu får ni allt lämna ett avtryck efter er...........

Har tillbringat eftermiddagen med  Johanna & allra bästa vännen Lotta och hennes underbara söner. Den store killen fick en så underbar brandbil i trampbilsstuket idag....... en höjdare kan jag tala om. Tiita här får ni se......

image502

Visst är den ljuvlig..... Så läcker!

image503

Så här glad blev StorBus, tatt-tatt sa han till GamlaMoster

image504

Min Johanna och LillBus, han är så go...... och liiiiite vår ibland :)

image505

Ny blöja, ny matad/rapad och somnat i mammas famn...... Kan det bli bättre och mer härligt?
Tror inte det. Vår lille gudson, Viktor Olof Amandus.........

Tittar/lyssnar på Så ska det låta - härlig fredagskväll! Tack för att ni hjälper mig göra bloggen levande!
Glöm inte lämna ett avtryck/kommentar, kanske just DU blir den som lämnar avtryck 1400......

Krameli Kram !!!! AASE


Kommentarer
Postat av: Kajsa

underbara foton..duktig du är..
du har en award att hämta i min blogg
kram kram
ps..vilket nummer har jag .hahaha.. kramigen..

2008-04-04 @ 21:57:34
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Maria R

Oj då, nu kan jag nog inte låta bli att skriva... Tack för all inspiration som fås från dina härliga LO:s! Verkligen kul med en blogg som uppdateras så ofta =)

2008-04-04 @ 22:13:16
Postat av: Sandra

Härliga bilder! Och inte ska du tycka synd om oss, Julia har bara haft feber på kvällarna och varit väldigt pigg för övrigt (fast nu börjar hon visst bli lite förkyld också...), idag har vi tillbringat 1½ timme ute i den härliga eftermiddagssolen! Det är ju bara att hon inte få vara på dagis och jag inte kan jobba, och det är lite trist att de är sjuka när man är ensam hemma. Men nu har jag fått mamma på besök och inatt kommer Martin hem också. Och när mamma är här så lär det bli en massa städat imorgon, hon kan konsten att sätta fart på mig. ;-)
Ha en bra helg!
Kram, Sandra

2008-04-04 @ 22:25:17
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: monica

hej
jag kollar alltid på din blogg men brukar inte lämna
kommentarer efter mig.
Trevlig helg
monica

2008-04-04 @ 22:55:48
Postat av: Morfen

Wow vilken cool brandbil och så söt liten bebbe.. och liten kille också förstås! Så himla synd att vi missade varandra på mässan hörrö.. men det måste bli fler öppningar snart! Kram!

2008-04-05 @ 09:40:57
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Cina99

Är ju här ofta men kommenterar inte lika ofta tyvärr... Blir dock alltid inspirerad och imponerad av allt du skapar!

2008-04-05 @ 11:31:11
Postat av: cilla j

OOHHH! Vilka underbara kort du tagit på underbara killar. Måste bara säga att du också är helt fantastisk , man blir så glad när man är här inne och kollar.
många kramar cilla.j

2008-04-05 @ 18:13:37
Postat av: MissMian

Wow vilken häftig brandbil!!!!

2008-04-05 @ 22:20:06
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, nu är jag så nyfiken har någon blivit nr 1400... Tänk att du fått SÅ många kommentarer. Du e duktig min Mor, det är inte många av mina kompisars mammor som ens vet vad en blogg är...

Kram en glad dotter som har en sån duktig mamma

2008-04-08 @ 20:18:25
URL: http://www.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0