Lucia....

Ibland blir man överväldigad av sin kärlek till den man bor ihop med :=) Just nu står han i halogenlampans sken och klyver ved...... Allt för att jag älskar min braskamin :) Vilken kärleks gest...... *ler* Han är verkligen en toppen kille min sambo!

Igår träffade jag detta gosiga par:



Visst är de charmiga :)

Lucia innebär för mig små gulliga barn i lussekläder......Än har jag inte sett några, men hoppas få se i morgon. Ska åka till Grovared Hembygsgård på Lussekaffe, om jag har tur kommer några små och sjunger för oss...... Filip och några till, tror inte gudsonen är stor nog. Men det är helt klart dags med nya Lucia traditioner nu när ens egna slutat lussa :)


Jag ska nu njuta brasans sken med ett glas vin, och längta efter min röst som ännu är hes och krasslig.

Kram kram Aase 


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Vilket gulligt par!!

Krya på dig!

2008-12-13 @ 19:47:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mette

Men så söta! Helt underbara!



Krya på dig vännen!

2008-12-14 @ 11:47:53
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0