Kreativ dotter i stor format....

Jag blir så imponerad av alla dessa tävlingar som är överallt och länka hit och länka dit........ Har inte brytt mig så mycket om detta, men till denna inspirerande blogg måste jag ju göra en länk :)

Blog Image
 

Kolla in vad du har en chans att få vinna genom att lämna en kommentar på hennes blogg.....
Det allra bästa är att det är min julälskande dotter som är i farten :) Vi älskar julen hema hos oss, och vi har små grejer som varje år måste göras, adventskalender, nya tomtar, ljus slingor och adventstomtar pynt mm
Det allra bästa är att det är redan nästa vecka man får sätta i gång,så jag tror att jag redan i helgen ska be om hjälp att plocka ner mina advenstslådor från vinden :) Längtar så mycket, det är fridfullt att få plocka fram adventen och julen i lugn och ro :)

Nu är det sanrt dags för Idol, ikväll är vi alla fyra hemma, så mysigt och gott har vi det :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken tur fritidsbarnen har som har dig som fröken. They are in pysselparadise!=)ha en bra helg min vän, kram

2008-11-21 @ 20:01:00
Postat av: Lotta

Jag älskar också julen men du vinner ju helt klart i antal tomtar för det äger jag ju inte så många!!!och tävlingen hos Johanna har jag anammat och skall försöka få till en länk även från min blogg bara jag får lite tid över att uppdatera, det är ju så himla många jag skall bara....Tack för att du hängde med på utställningen, kul att bara komma iväg i lugn och ro om än bara för en timma.

Kram Lotta

2008-11-22 @ 12:31:05
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karin

Här älskar vi också julen!!!! Titta in i min dotter Annikas blogg (länk i min blogg)...hon är i full gång med lussekatter och annat! Älskar snö gör hon också.

Kram

2008-11-23 @ 17:47:33
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0