Fredag / friday

Fredag kväll, så trött, så nöjd och stolt...... Över mig själv, under denna resa har jag gjort så mycket jag inte trott om mig själv :)
* Jag har flugit, och njutit.... och inte varit rädd (så mycket)
* Jag har pratat engelsak i flera dagar och gjort mig förstådd, desutom börjat prata engelska med de svenska (glömt av mig :) )
* Jag har varit högst upp i ett torn 84 m, är jätte höjdrädd

Tre rädslor har jag vunnit över.....





...............Ser lite rädd ut? eller?

Härligt med fredag, tillbringar den med två av våra barn och Idol på TV

It´s friday, I´m so proud of my self. have done thre things this week that I don´t like :)
Flying, speak english in many days and going into and up in a high building .....
I see a little afraid out.....


Love to all of you! Aase

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig resa du verkar haft! Kul att du är tillbaka i alla fall! :-)

Kram, Sandra

2008-10-24 @ 21:26:44
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du verkar ha haft en jättebra resa, vad roligt:) Och vad roligt att ha klarat av saker som man egentligen är lite rädd för, känner man sig duktig. Fast....hmmm....nog ser du liiiite skraj ut på fotot här........hihi....

2008-10-25 @ 12:46:06
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: SannaF

Vad bra att du gjort saker du inte gillar riktigt... Det är jobbigt, men bra att öva på!

Kram till duktiga dej!

2008-10-27 @ 15:37:22
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0