Min skridskoprinsessa :)

Här har ni en tjej som bjuder på sig själv, fotad av lillebror :) Tack älskade ungar för att ni glädjer en "mammarazzi"
Igår fick jag många foton att scrappa så helt klart måste jag ladda upp en nu fotobeställning......









Visst är hon charmig?

Idag har vi träffats i DT-teamet på Handstämplat. Tack alla för en härlig dag, tack LillSis för god mat och godis.
Handstämplats blogg finns nu en spännade tävling den måste ni kika in och vara med på!!! Under januari har jag ansvaret för allt som händer på bloggen och jag är laddad så glöm inte kika in då och då.....

Jag har scrappat en massa sista veckan, men inte fått fotat något ännu, men det kommer jag lovar!!

Må gott och sitt inte uppe för länge ikväll. Två dagars ledihet kvar sedan börjar jobbet igen, börjar bli dags att komma in i vanliga rutiner både vad gäller sömn och matintaget :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad bra att du fick till texten... :D du e ju grym på datorer nu ju! Tack för att du skämmer bort mig med så snälla ord alltid här på din plats i det stora vida nätet ;) kram kram

2009-01-04 @ 22:49:32
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Anna

Tack själv för trevligt sällskap! Jag kom hem med en massa idéer till min månad i bloggen och några ligger nog du lite bakom ;O)



Ha det bäst, så ses vi väl snart igen!

KramKram Anna

2009-01-05 @ 18:19:04
URL: http://annascrapar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0