Brrrr jag fryser!

Tycker vindarna isar och händerna är iskalla hela tiden. Visserligen är jag ingen bra temeraturmätare men vad jag fryser.....

Jag har haft en riktigt bra scrapvecka, sen har jag en gammal också....
Gjorde den orange till Lektyg´s DT tävlingmen var inte riktigt nöjd utan gjorde en till, den jag visat tidigare i veckan.

image252

Fast egentligen är den nog OK, nåväl den sitter i min BOM bland andra alster.....

Min gull höna, den största (äldsta)..... Tycker hom är såååå vacker, både inombords och utanpå.
Vad kan då mer vara passande än denna rubrik:

image253

Ha en bra eftermiddag. Själv ska jag ladda för middag med gäster från Belgien, Italien och Englad som är på besök på skolan. Ikväll serveras middag och jag anmälde mig..... Känner mig modig då min engelska känns osäker. Klarat fm på skolan bra så det ska nog gå ikväll också.

Kram AA

Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Oj ,här hittade jag ju dig! Välkommen i gänget!!

Kram från Lisa

("kortmakare-DT" för Lektyg och Hantverk)

2007-11-15 @ 15:24:19
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Nej, inte ska du känna dig gammal....du är tokig:)haha.....Ska tala om för dig att min sambo är bara tre år yngre än dig.....Ja, nog kommer hon få paket alltid, lite för många blir det nog. Hon är i en ålder då det finns huuuur myckte som helst att köpa till henne. Hon kommer att få ett dockhus med en massa tillbehör, tror hon kommer att bli superglad för det. Sen ska hon även få en stor docka med kläder att byta med, nåt hon verkligen ha tjatat om.

Vilka härliga LOer du har gjort. Jag får aldrig till det med orange, tycker inte det passar till nåt. Men du har verkligen visat att det går utmärkt att scrappa i den färgen. En LO man blir så glad av att se. Den andra är åxå toksnygg, stilren och fin.

Ha en skön och mysig helg, med massa scrappande kanske. Här lär bli full rulle på lördag, 20 pers....pust och stön...Inget pyssel den dagen för min del:(
Kram kram...

2007-11-15 @ 19:57:39
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Nu ? ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ?insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster?. Säg inget
- egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak ? jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget?*s*?. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.

Underbar färg på din första LO - hur snyggt som helst.

2007-11-16 @ 08:10:10
Postat av: Karin B

Snygga layouter! Det var skoj att se dig i lördags! Alltid trevligt att få ett levande ansikte till en person! Hoppas vi ses igen!

Ha en skön helg

2007-11-16 @ 08:40:24
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Cilla

Wow, vilka härligt färgsprakande layouter! Kanonfina båda:)
Trevlig helg!
Kram

2007-11-16 @ 10:45:51
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Karin

Snygga layouter och jag tycker absolut att den översta är mer än OK. Söt dotter du har!

2007-11-16 @ 14:18:28
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0