Det är fredag.....

Diskmaskinen går, tvättmaskinen likaså, strykhögen minskat till minimal, packningen av kläder och
andra viktiga saker som scrapsaker står i hallen. Bara kvar att packa mat när jag kommer hem efter jobbet.

Så här sitter jag igen vid min dator, kan man ha blivit  datanörd kanske??? Jag som inte ens skulle lära mig att använda en ator i början av 80-talet..... Hmmmmm tur att man kan ändra sig. Nu använder jag min dator varje dag.
Skulle jätte gärna vilja ha nyare variant av bärbar med CDbrännare i och lite nyare program, helt klart en sak på önskelistan. Tänk att kunna bränna alla bilder direkt utan att spara på USB-minnet först.
Önska kan man väl alltid göra, eller hur? För visst önskar man sig många saker som scrappare....
Min högsta önskan jsut nu är att köpa lite alfabet till min QK eller Bosskut... Lillsis hade ett underbart
"Biography"- QK, åh vad jag vill äga ett sådant. Synd bara att de är så dyra......

Annars har jag allt piggat på mig, vaknade av mig själv i morse, kl 7.30 Jisses, perfekt eftersom jag börjar kl 12!! Så jag har haft en lugn skön fredagsfm. På jobbet i em är det "bara" fritids, och det är mysigt att jobba fredag.
Lugnt och barnen är ofta trötta men nöjda efter en vecka. Får väl se hur vädret är om vi plockar fram lite färg eller annat kul. Dessa barnen gillar att leka och leka mycket, länge och "stort".
Det är så ljuvligt att se hur de en hel eftermiddag kan vara engagerade i ett och samma projekt.
Jag jobbar just nu med år 2, 8-9 år är barnen, ljuvlig ålder. De är helt underbar i våran grupp.

Vi drar i kväll ner till kusten, toa och kök väntar i stugbygget...... Jag har ju då med annat att göra (hihihi)
I morgon dyker våra bästa vänner upp med "LillBus" det ska bli så kul, har inte träffat dom på nästan sex veckor.
Det är alldeles för länge!! Så rejält kul ska det bli!
Hoppas vi kan få lite sol, kallt lär det väl vara men solen sprider åtminstone lite ro i själen!

Ni får ha en skön helg, jag återkommer med min alster om det blir några.

Tusen kramar// AA

image223

Kommentarer
Postat av: Karin B

Ha en skön helg!

2007-10-05 @ 20:35:37
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Jennie Simmat

Ha det så skönt!!!
Kram
Jennie

2007-10-05 @ 23:56:20
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: SasSa

Ha en fortsatt trevlig helg vännen!
Hoppas stugbygget flyter på utan bekymmer.
Kram SasSa

2007-10-07 @ 00:24:29
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

Ser fram emot rapport från helgen och naturligtvis en kik på scrapresultatet! :-) Kram ÅsaB

2007-10-07 @ 08:49:36
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Mette

Ja du vännen... Vad vore livet utan datorn!!!???
Jag fattar inte hur vi någonsin kunde klara oss utan denna manick!
Precis som du skulle jag gärna vilja ha en bärbar nu så att jag kan sitta precis var jag vill och surfa runt på nätet.
Kramen

2007-10-07 @ 21:13:00
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0