Scrapträff och vägbeskrivning......

Hej, alla ni som anmält er till Scrapträff på lördag, vi blir 19 st glada scrapsugna tjejer och två lite större barn som scrappar. Är det någon som läser detta och känner att ni är sugna på att scrappa så häng på. lämna en kommentar här på bloggen, det finns plats för flera......

Jag finns på plats från kl 10.00....... sen håller vi på så länge det känns kul och vi har kvar inpsirationen.
Det är upp till var och en hur länge man vill/kan stanna.
Jag fixar en sopplunch med bröd och det kommer att finnas kaffe /the m kaka - Allt till självkostnadspris!

Hur hittar ni dit vi ska? Fristad och Asklandaskolan, Askvägen 11

Jo, ni ska ta er till Fristad utanför Borås, mot Vårgårda v 42.
Kör ända in i Fristad tills ni kommer in i en rondell, där fortsätter ni mot Vårgårda under järnvägen.
Efter Folkhögskolan som ligger på hö sida tar ni vä = Ljungavägen, skylt Fristad Parkstad   Byggvaror
Efter en skarpkurva, kommer ni passera en fabriksbyggnad på hö sida (liten) sen står det en skylt in hö
Fristad Parkstad, och Frista Byggvaror på vä Ni ska fortsätta rakt fram över vägbulan och förbi 30 km skylten Därefter kommer en busshållplats med en liten infart Hö sida och då ser ni skolan Asklandaskolan
på hö sida. Det står Asklandaskolan med stora vita bokstäver på byggnaden. Sväng hö in på parkeringen och så långt in mot matsalen till. Vi kommer att vara på den hö sidan av skolan, när ni ser texten på skolan rakt framför er.......
Då blir det första dörren på Hö flygel.

Hoppas ni hittar rätt och att vi kommer få en trevlig dag. Fråga om vägen annars, eller slå upp den på Hitta.se och skriv ut en karta......

Jag ska nu ladda för nya lektioner, varje torsdag tio veckor framöver kommer jag ha foto. Elevens Val, det ska bli jätte kul. Idag är första tillfället och lite nervös är jag allt. Att de ska tycka att det är roligt och att de lär sig lite kul om foto. Varje grupp ska ha fem gånger, så det är två omgångar jag ska ha. I varje grupp är det ca 15 elever från år 4-6. Idag ska vi absolut passa på att fota lite, hoppas bara att så många kameror som möjligt är tömda på bilder och att de finns tillgängliga. Vädret är strålande sol och blå himmel..... perfekt för en härlig Em ute.

Ha det så gott! Kram AA



                                                                                                    image244

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

åh vad härligt detta ska bli.. längtar redan och sån beslutsångest jag har på vad jag ska ta med mej..hm.. kan man ta med allt man har? och komma med släpkärra.. hahaha
kram

2007-10-18 @ 17:29:21
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Jaha, då drar det ihop sig, vad kul:) Ska skriva ut din vägbeskrivning......så vi ska nog hitta och att vi får kul, det kan jag lova att vi får.
Håller med din lillsyrra här uppe.....VAD ska man ha med sig? Skitsvårt är det. Min sambo är ledig i morgon så imorn får han ta tjejerna för då ska jag packa och planera:)
Tänkte på sena eftermiddagen/kvällen, mat då. Det finns pizzeria eller nåt sånt va, om vi fortfarande scrappar? Ska vi ha med nåt annat....dricka eller nåt? Låter gott med sopplunch:)
Ha det så bra, kram Lotta

2007-10-18 @ 19:53:05
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Marie

Det ska bli så skoj!! Vi ses imorgon!!! Då skam na bara packa dårå.... HU!

2007-10-19 @ 06:44:57
Postat av: ÅsaF

Tack snälla rara för dina goa ord i min blogg!! Jag är så glad & rörd över att jag varit saknad. :-) Det var roligt att få träffa dig på mässan också! Ser att du haft en bra scrap-period efter mässan, många snygga layouter!! Hoppas ni får härligt på er träff! Kram ÅsaF

2007-10-19 @ 08:52:55
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Mette

Synd att jag bor så långt bort!
Annars hade jag kommit direkt!

Kram
Mette

2007-10-19 @ 12:02:13
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Jennie Simmat

Hoppas att ni får en trevlig träff!! Hade det inte varit 35 mil bort så hade jag kommit, garanterat!!
Kram
Jennie

2007-10-19 @ 23:51:33
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Marita B

Hej AA!
Nu håller jag tummarna att det går riktigt bra på AA idag. Vet att du är på plats nu och har planerat in i minsta detalj, eller hur?
Du är fantastisk och tack för att du ställer upp!
Kram Marita

2007-10-20 @ 09:56:27
Postat av: Annika

Är allt avis på dig/er som får sitta en hel dag och pyssla! Men kanske nästa gång för mig också! Ha
det alldeles underbart och ser fram emot masor av nytt här! Kram
Annika

2007-10-20 @ 18:10:51
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att ni haft en bra och pysslig dag! Hade jag inte haft 38 graders feber hade jag garanterat kommit ut och morsat på er!

KramKram från en kraxslig & snörvlig Anna!

2007-10-20 @ 21:10:18
URL: http://www.handstamplat.se
Postat av: Junitjej

Något du vill prova på?
http://junitjej.blogg.se/1192908328_upplevelser_och_nosta.html

2007-10-20 @ 21:47:31
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Maria

Vi har det bra. Innga infektioner i såret . Nytt fint bandage, ett rött och fint.Stackarn sån otur hon har. Har gjort 2 kort nu på kvällen, jag hann ju ladda lite inför denna dagen, Kommer att lägga upp dom i morgon. Hoppas ni hade trevligt,och att det mycke fint gjort.

Kram Maria

2007-10-20 @ 23:32:37
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0