"Tagged" av scrapparlotta

Jag har blivit "tagged".................. Av Lotta- http://scrapparlotta.blogspot.com


Det gäller bara att tänka till och det är inte lätt..................

Här är reglerna:
1. länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade!


Nu kommer mina personliga sanningar:

1. Jag är mörkrädd, somnar gärna med lampan tänd om jag är helt själv hemma.
2. Jag bloggar gärna och mycket.
3. Jag är lactosintolerant
4. Jag har inte badat ute i hav eller sjö på sex år.
5. Jag älskar rött vin, tar gärna ett/två glas till helgen.
6. Jag äter inte kött, bara fisk, skaldjur och kyckling.
7. Jag får rysningar av små, möss!! Speciellt dans- och skogsmöss!!

Jag utmanar/taggar följande tjejer.................

Kajsa - älskad lillasyster, min allra käraste syster
SasSa - för allt du gett under den korta tid vi känt varandra!
Maria -marias lilla vrå för alla dina fina kort
Jennie- Simmat.... för allt bloggrespons och fina LO
Fialoppan-spännande blogg och inspiration
Annika-5064 för all isnpiration du gett mig
HelenaK- för alla fina kort och det intryck du gjorde på mig när vi sågs.

Tack Lotta för att du fick mig att tänka, tack för att du valde Mig.
Kram till er andra och Lycka till. Aase

Kommentarer
Postat av: SasSa

Åh tack söta du. Ska se om jag hinner skriva ihop något. Tar ett par timmar för mig att få ihop något sånt. Det är ju en smärre livsnovell för mig ju...
Men åh vad du värmer mitt hjärta.
Välkommen hem igen förresten och Übersnygga lo´s! Armeringstejpen ser jag fastnar lite varstans... Snyggt! Gulliga Fopp´s. God natten vännen!
Kram SasSa

2007-10-08 @ 22:32:08
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Maria

oj då ! det här känns som en utmaning. Jag får nog lov att tänka till precis som du skrev.

2007-10-09 @ 08:27:25
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hittade ditt lilla kryp in här =)
Måste bara säga : Vilka härliga LO´s du gör... massa härliga färger, måste själv bli bättre på att använda mer färg i mitt pyssel!!!

//Jennie

Postat av: Fia

Tack!! Vad glad jag blir att du tänkte på mig! Ska försöka få ihop ngt, kan ta ett tag, jag är lite dålig på sånt...! KRAM!

2007-10-10 @ 11:47:41
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: HelenaK

Du, jag måste ju bara fråga.. Vad för slags intryck gjorde jag på dig? *nyfiken*

Tack för alla dina snälla kommentarer.

stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0